کد خبر : 2308
تاریخ انتشار : 12 شهریور 1400

رییسی وارد زابل شد

رییسی وارد زابل شد

نیک نیوز:‌رئیس جمهور در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان، وارد زابل شد.

 آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در دومین روز سفر از قبل اعلام نشده به سیستان و بلوچستان وارد زابل شد و مورد استقبال مسئولان این شهرستان و استان قرار گرفت.

‌رئیس جمهور در این سفر که وزرای کشور، نیرو، راه و شهرسازی، اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس دفتر ر‌ئیس‌جمهوری حضور دارند، از نزدیک در جریان موضوعات، مسائل و مشکلات این شهرستان قرار می‌گیرد.

رئیس جمهور در فرودگاه زابل در جمع خبرنگاران هدف از سفر‌های استانی را آشنایی با مسائل و مشکلات مردم و تلاش برای حل آن‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: آشنایی با مدیران مناطق و شناخت ظرفیت‌های اقتصادی برای ایجاد اشتغال، رونق تولید، رفع مشکلات مردم و محرومین از اهداف سفر ما به استان است.

وی یکی از دغدغه‌های منطقه زابل را موضوع آب دانست و افزود‌: قبل از اینکه به این استان سفر کنم در نشست‌هایی با همکاران راهکار‌هایی برای این موضوع بررسی کردیم و دو یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رئیس جمهور گفت: در این سفر قرار است وزیر نیرو، با همراه مسئولان محلی و استاندار، برای موضوعات مطرح شده فکر کنند تا بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

وی بیان کرد: پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی است که مطرح شده و در این سفر بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه باید برای رفع محرومیت این استان به صورت جدی تلاش شود افزود: با کوشش مسئولان و پیگیری دولت، تلاش خواهیم کرد تا محرومیت‌های سیستان و بلوچستان برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0