کد خبر : 4915
تاریخ انتشار : 19 دی 1401

ساماندهی صادرات محصولات دانش‌بنیان

ساماندهی صادرات محصولات دانش‌بنیان

نیک نیوز:  ­دکتر اسدی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان برای توسعه فناوری‌های نوین، تولید ثروت در جامعه، اشاعه دانش، ترویج کارآفرینی، ایجاد مشاغل جدید، توسعه و پایدار کردن اقتصاد دانش‌بنیان، توسعه بهره‌وری اقتصادی ایجادشده‌اند. ­

دکتر حمید اسدی ضمن اشاره به شعار انتخابی رهبر فرزانه انقلاب برای سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» از برنامه‌ریزی و تلاش‌های مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت برای ساماندهی صادرات محصولات دانش‌بنیان و کارآفرین به سایر کشور‌ها خبر داد.

وی تشکیل کارگروه مشترک معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و صندوق کارآفرینی امید را از برنامه‌های این مرکز برای حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حوزه سلامت عنوان کرد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، حضور فعال در ارکان مرتبط اقتصادی، مالی و سرمایه‌ای کشور را از برنامه‌های این مرکز باهدف حمایت از کارآفرینی و اشتغال و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در شعار سال عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای پیگیری تسهیلات از بانک‌های عامل، از امضا قرارداد با کارآفرین حوزه سلامت تا پرداخت وام را در دستور کار داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0