کد خبر : 935
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1400

سروری: بعید است سعید جلیلی تا پایان انتخابات بماند

سروری: بعید است سعید جلیلی تا پایان انتخابات بماند

نیک نیوز: دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: من بعید می دانم انتخابات به دور دوم کشیده شود و یا آقای جلیلی بماند ولی در هر صورت فرایند رقابت ادامه دارد و نامزد ما همچنان آقای رئیسی است.

پرویز سروری، دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب،  در رابطه با احتمال عدم کناره گیری نامزدهای اصولگرا به نفع رئیسی گفت: نامزدها می توانند براساس برنامه های خود مواضعشان را اعلام کنند اما ما چون نامزد خود را آقای رئیسی اعلام کرده ایم تلاش می کنیم همه ظرفیت های انقلاب را به کار بگیریم و دعوت می کنیم تا برای همراهی و همکاری آقای رئیسی بیایند تا انسجامی جدی در جریان انقلاب، داشته باشیم ولی نمی توانیم به نامزدها تحمیل کنیم تا به نفع آقای رئیسی کنار بروند.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب افزود: من با تعهدی که در نامزدها می بینم و توجهی که بین نیروهای انقلاب وجود دارد فکر می‌کنم نامزدها در دولت آینده به کمک بیایند.

سروری با بیان اینکه بعید است جلیلی به نفع رئیسی انصراف ندهد، اظهار کرد: من بعید می دانم انتخابات به دور دوم کشیده شود و یا آقای جلیلی بماند ولی در هر صورت فرایند رقابت ادامه دارد و نامزد ما همچنان آقای رئیسی است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0