کد خبر : 2291
تاریخ انتشار : 10 شهریور 1400

سقف قیمت مرغ اعلام شد

سقف قیمت مرغ اعلام شد

نیک نیوز: حسین ایراندوست با بیان اینکه مرغ باید با نرخ ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان به دست مصرف‌کننده برسد، اظهار کرد: در حال حاضر قیمت مرغ B در بازار اصفهان ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان، مرغ A پلاس ۳۰ هزار و ۱۰۲ تومان و همچنین مرغ شمالB در بازار ۲۵ هزار و ۹۵۰ تومان، مرغ شمال A پلاس ۳۰ هزار و ۱۰۲ تومان است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه در مرداد ماه امسال به طور میانگین ۵۲۰ تن مرغ زنده تحویل کشتارگاه‌های اصفهان شد که این معادل ۳۹۰ تن گوشت مرغ بود، افزود: این آمار نشان می‌دهد که اصفهان به اندازه نیاز بازار مرغ تحویل بازار داده است.

وی گفت: همچنین در یک هفته نخست شهریور ماه به طور میانگین ۵۳۰ تن مرغ زنده تحویل کشتارگاه‌های اصفهان شد که این معادل بیش از ۳۹۷ تن گوشت مرغ است.

ایراندوست با بیان اینکه هر فرد بالای ۲۱ سال در هفته می‌تواند ۵ کیلو مرغ در اصفهان خریداری کند، مطرح کرد: به طور متوسط در ماه هر ایرانی ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم مرغ نیاز دارد، در حالی که مطابق برنامه‌ریزی موجود و بر اساس رهتاب هر اصفهانی می‌تواند بالای ۱۰ کیلوگرم مرغ خریداری کند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان در پایان بیان کرد: فروش مرغ خارج از شبکه رهتاب و یا میزان بیشتر، به حوزه نظارت سازمان صمت و بازرسی اصناف برمی‌گردد که باید با تخلفات برخورد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0