کد خبر : 4249
تاریخ انتشار : 21 تیر 1401

سقوط ۱۱.۳ درصدی سهام توئیتر

سقوط ۱۱.۳ درصدی سهام توئیتر

نیک نیوز:   پس از عقب نشینی ایلان ماسک از خرید توئیتر، سهام این شرکت ۱۱.۳ درصد سقوط کرد.

در پی انصراف ایلان ماسک، ثروتمندترین مرد جهان از خرید توئیتر، هیئت مدیره این شرکت اکنون امیدوار است در نبرد حقوقی با ماسک برنده شوند هرچند که خود شرکت نیز ممکن است بی ضرر از این معرکه خارج نشود.

دن ایوز، تحلیلگر از شرکت ودبوش، در گفتگو با خبرگزاری فرانسه در تحلیل و واکاوی این موضوع گفت، این یکی از احمقانه‌ترین امور اقتصادی است که تا به حال دیده است. از ابتدا شبیه یک نمایش سیرک به نظر می‌رسید و مانند یک سیرک به پایان رسید.

ایلان ماسک روز جمعه نامه‌ای به توئیتر ارسال و در آن اعلام کرد به توافقی که در ماه آوریل برای خرید این بستر اینترنتی به ازای هر سهم ۵۴ دلار و ۲۰ سنت یعنی در مجموع ۴۴ میلیارد دلار رسیده بود، پایان می‌دهد.

اما آن لیپتون، استاد حقوق دانشگاه تولین، می‌گوید که این نوع قرارداد برای جلوگیری از وحشت خریداران و تصمیم به انصراف طراحی شده است.

رئیس تسلا و اسپیس ایکس برای توجیه و توضیح این تصمیم خود چندین استدلال ارائه کرده است: نخست آنکه هیئت مدیره تعداد حساب‌های غیرمعتبر فعال در این پلت فرم را به حداقل رسانده است و تمام اطلاعات لازم برای ارزیابی صحیح مشکل اسپم‌ها (Spam) یا هرزنامه‌ها (پیام یا نامه الکترونیکی است که بدون درخواست گیرنده و به صورت انبوه فرستاده می‌شود) را در اختیار او قرار نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0