کد خبر : 5736
تاریخ انتشار : 01 بهمن 1402

سمند شاسی‌بلند ایران خودرو در راه بازار

سمند شاسی‌بلند ایران خودرو در راه بازار

نيك نيوز: فعلاً اطلاعات دقیقی از شاسی بلند جدید ایران خودرو بنام «گنو» در دسترس نیست؛ اما این احتمال می‌رود که مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت آن برگرفته از سمند فعلی خواهد بود.

سمند شاسی بلند، محصول جدید شرکت ایران خودرو بوده که می‌خواهد با راهی کردن آن به بازار، رقبای داخلی خود را به چالش بکشد. این شاسی بلند را گنو نام‌گذاری کرده‌اند.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از شرکت ایران خودرو، این شرکت قصد دارد سمند شاسی بلند خود را با نام گنو تولید کند و طراحی این SUV در ایران خودرو در دست اقدام است.

این احتمال می‌رود که مشخصات فنی و سیستم انتقال قدرت آن برگرفته از سمند فعلی خواهد بود؛ بنابراین پس از تکمیل پروژه پلتفرم و طراحی گنو، احتمالاً پیشرانه EFP ایران خودرو را روی این SUV مشاهده کنیم.

این پیشرانه چهار سیلندر با حجم ۱.۷ لیتر حداکثر قدرتی برابر با ۱۷۰ اسب‌بخار و ۲۴۰ نیوتن‌متر تولید می‌کند. البته طبق اخباری که اخیراً از سمت شرکت ایران خودرو مبنی‌بر توسعه پیشرانه‌های سه سیلندر منتشر شده، احتمال دیگر، این است که پرقدرت‌ترین نمونه این پیشرانه با تکنولوژی TGDI، روی سمند شاسی بلند و سنگین وزن این شرکت قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0