کد خبر : 5845
تاریخ انتشار : 01 اسفند 1402

شرایط فروش فوق‌العاده سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی

شرایط فروش فوق‌العاده سورن پلاس و پژو ۲۰۷ دستی

نيك نيوز:  در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می‌باشد.

 به اطلاع عموم متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند، شرکت ایران خودرو شرایط فروش فوق‌العاده اختیاری به روش نقدی و روش نقد و اقساط جهت متقاضیان عادی خودرو پارس که در اسفند ماه سال گذشته در سامانه یکپارچه اقدام به دریافت اولویت نموده و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت‌های زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده و برای آنها پیامک ارسال شده با موعد تحویل حداکثر 90 روزه و یا پیش‌فروش است.

نکته 1: در این طرح قیمت خودرو در روش‌های نقدی و نقدی اعتباری به صورت قطعی و بر اساس قیمت روز زمان ثبت نام می‌باشد و در صورت انتخاب روش اقساطی، مبالغ ودیعه اولیه و چک‌های اقساط  است. در این طرح در روش نقد و اقساط صرفاً چک صیاد بنفش از متقاضی و یا شخص ثالث دریافت می‌گردد و وضعیت اعتباری سفید صادرکننده چک از طریق سامانه بانک مرکزی مورد نیاز می‌باشد.

نکته 2: در طرح پیش‌فروش، قیمت خودرو بر اساس قیمت روز زمان تحویل می‌باشد و در صورت انتخاب روش پیش‌فروش، مبلغ پیش‌پرداخت در زمان ثبت نام دریافت می‌شود و الباقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه نقداً دریافت خواهد شد.

تاریخ شروع و مهلت ثبت نام: زمان شروع این طرح از روز یکشنبه مورخ 1402/11/29 است.

جهت ثبت نام نیاز به ایجاد حساب کاربری در سامانه فروش ایران خودرو می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0