کد خبر : 5397
تاریخ انتشار : 21 شهریور 1402

صادرات ۱۲ میلیون تن محصولات پتروشیمی

صادرات ۱۲ میلیون تن محصولات پتروشیمی

نیک نیوز: علی سلیمانی  با اشاره به صادرات محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر، اظهار داشت: محموله‌های پتروشیمی شامل انواع گاز مایع، پلی اتیلن، متانول، کود اوره، آمونیاک، پلی استایرن و دیگر تولیدات است که از در ۵ ماه نخست امسال از گمرکات استان بوشهر صادر شده است.

وی صادرات محصولات پتروشیمی از استان بوشهر را حدود ۱۲ میلیون تن دانست و تصریح کرد: صادرات این میزان محصولات پتروشیمی در ۵ ماه نخست امسال نسبت به ۱۰.۶ میلیون تن مدت مشابه سال قبل افزایش ۱۲ درصدی دارد.

مدیرکل گمرک بوشهر به ارزش این محموله‌های صادراتی پرداخت و خاطرنشان کرد: ارزش صادرات محصولات پتروشیمی از گمرکات استان بوشهر ۲.۷ میلیارد دلار است.

سلیمانی گمرکات استان بوشهر را صادراتی دانست و بیان کرد: در مجموع ۲۵ درصد کالاها در کشور از گمرکات استان بوشهر صادر می‌شود و در ۵ ماه نخست امسال ۴۰ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر به ۴۵ کشور صادر شده است.

وی از ترخیص ۹۰۰ هزار تن کالا وارداتی از گمرکات استان بوشهر ترخیص در ۵ ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در راستای کالاهای متروکه و رسوبی، اکنون همه کالاهای وارداتی تعیین تکلیف شده‌اند و تلاش می‌شود کالاهای وارداتی در کوتاه‌ترین زمان ترخیص و تعیین تکلیف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0