کد خبر : 2550
تاریخ انتشار : 07 مهر 1400

صادرات 40 هزار دلاری رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال نانویی به ترکیه

صادرات 40 هزار دلاری رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال نانویی به ترکیه

نیک نیوز : یک شرکت دانش بنیان با همکاری کارگزار صندوق نوآوری و شکوفایی، موفق به صادرات ۲۴ تُن رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال نانویی به ترکیه شده است.  مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در خصوص این محصول گفت: ارزش پارت اول قرارداد صادراتی ما، حدود ۴۰ هزار دلار برآورد می‌شود. این محصول نانویی برای استفاده در صنایع لوازم خانگی و ماشین‌سازی در ترکیه خریداری شده است.

وی بیان کرد: برای صادرات این محصول ابتدا نمونه تولید شده به طرف ترکیه داده شد که پس از انجام تست‌ها و دریافت تاییدیه‌ها خرید محصول ایرانی صورت گرفت. این اولین پارت است و قرار است هر سه ماه یک بار این حجم از سفارش داده شود. برنامه بعدی هم راه‌اندازی خط تولید در کشور ترکیه است.

وی ادامه داد: رنگ پودری الکترواستاتیک آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات، ترکیبی شامل پلیمرهای پلی‌استر و اپوکسی فوق اشباع جامد، عوامل پخت، جاری‌کننده‌ها و رنگدانه‌ها در ابعاد میکرومتر و نانوذرات مؤثر کمتر از ۵٠ نانومتر است. این محصول توانایی از بین بردن باکتری‌ها روی سطوح را تا نزدیک ۱۰۰ درصد دارد. این محصول برای پوشش‌دهی تمام سطوح بیمارستانی از جمله دیوار، تخت، کمد و تجهیزات مختلف قابل‌استفاده است.

این عناصر در یک فرایند سه مرحله‌ای در شرایط دمایی خاص تشکیل یک ترکیب یکنواخت می‌دهند. این پودر با روش الکترواستاتیک روی سطح فلزی نشانده شده، در کوره با دمای ١٨٠ تا ٢٠٠ درجه تبدیل به یک لایه فیلم یکنواخت با خواص فیزیکی و شیمیایی جالب توجه خواهد شد.

این محصول با استفاده از نانوذرات مؤثر، توانایی نابود کردن ٩٩.٩٩ درصد باکتری‌های گرم مثبت و منفی از خانواده‌های E.Coli و استافیلوکوکوس‌ها را دارد که به عفونت‌های بیمارستانی معروف هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0