کد خبر : 4200
تاریخ انتشار : 12 تیر 1401

صادرات ماهی از بوشهر به آسیا

صادرات ماهی از بوشهر به آسیا

نیک نیوز:  مرتضی بحرانی اظهار داشت: پس از نمونه‌برداری و انجام آزمایش‌های لازم و صدور گواهینامه در خرداد ماه امسال یک‌هزار و 134 تن انواع آبزیان از استان بوشهر به مقصد کشورهای امارات متحده عربی، چین، قطر، روسیه ، ترکیه ،تایلند و بنگلادش صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر افزود: بازرسی بهداشتی از مراکز تکثیر و مزارع پرورش میگو در سایت‌های استان بوشهر، طبق دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی توسط کارشناسان متخصص به‌صورت مستمر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در خرداد ماه امسال کارشناسان دامپزشکی استان بوشهر نظارت بر کشتار بیش از  یک میلیون 362 هزار قطعه طیور صنعتی انجام داده‌اند و نظارت بر کشتار دام و تأمین گوشت قرمز بهداشتی به تعداد 3 هزار و 547 راس دام سبک و سنگین از دیگر موارد بوده است.

بحرانی به عملیات نظارت بهداشتی و بازدید از مراکز عرضه و توزیع مواد پروتئینی استان اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته بیش از 16 هزار مورد توسط تیم‌های بازرسی دامپزشکی از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت و بازرسی شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر خاطر نشان کرد: بیش از 144 هزار راس دام بومی و صنعتی در ماه گذشته علیه بیماری‌ها واکسینه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0