کد خبر : 3419
تاریخ انتشار : 18 بهمن 1400

صادرات موفق محصولات لبنی به روسیه

صادرات موفق محصولات لبنی به روسیه

نیک نیوز : مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان با بیان اینکه اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد، گفت: بیش از هفت هزار تن پنیر از استان اصفهان به روسیه صادرشد.

به نقل از هایتاجر، ایشان در مراسم تکریم و معارفه مدیران دامپزشکی گلپایگان، اظهار داشت: در سال‌های اخیر بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان در استان اصفهان با تلاش کارشناسان شبکه دامپزشکی کنترل شده است.

وی گفت: سازمان دامپزشکی علاوه بر درمان دام‌ها در سلامت و بهداشت محصولات دامی نیز تلاش و همین روند باعث افزایش کیفیت محصولات بر اساس استانداردهای بین‌المللی شده است.

  • صادرات خاویار به اروپا

مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که سال گذشته ۱۳ هزار تن خامه و بیش از هفت هزار تن پنیر از استان اصفهان به روسیه صادر و یک گرم محصول برگشت داده نشد، همچنین اتحادیه اروپا اجازه صادرات خاویار ایران را به اروپا داد.

وی تصریح کرد: گلپایگان قطب دامداری و کشاورزی است و در بخش صادرات محصولات لبنی با رعایت استانداردهای بین المللی ورود پیدا کند زیرا اگر شیر تولیدی کیفیت نداشته باشد بازار صادرات ندارد.

  • مردمی بودن از وظایف مدیران است

در ادامه فرماندار گلپایگان با اشاره به رضایتمندی دامداران شهرستان از عملکرد شبکه دامپزشکی گلپایگان، اظهار کرد: با وجود شرایط سخت تهیه نهاده‌ها اگر بیماری دام و طیور بر جمعیت دام شهرستان غلبه کند دامداران با خسارت‌های جبران ناپذیر مالی مواجه خواهند شد.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، مردمی بودن و مراجعه به مناطق دور دست و حضور در میان دامداران و کشاورزان برای احصای مشکلات آنان از وظایف مدیران مربوطه است.

  • گلپایگان قطب دام و طیور است

دامپزشکی شهرستان گلپایگان، اظهار کرد: در شهرستان گلپایگان قطب دام و طیور است و خوشبختانه با همکاری سازمان دامپزشکی کشور و استان در کنترل بیماری آنفولانزای فوق حاد موفق شدیم.

وی گفت: در بحث بیماری‌هایی مانند طاعون نشخوارکنندگان و آبله، تب برفکی انتظار داریم با اعتباراتی که در بخش سازمانی و استان تخصیص داده می‌شود شرایط ویژه ای برای گلپایگان در نظر گرفته شود تا ۹۰ درصد ذهن ما در مقابله با بیماری‌ها باشد و بتوانیم موفق و سربلند شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0