کد خبر : 5531
تاریخ انتشار : 15 آذر 1402

صادرکنندگان برگزيده استان سمنان انتخاب مي شوند

صادرکنندگان برگزيده استان سمنان انتخاب مي شوند

نيك نيوز: ناصر تبیانیان با اعلام این خبر گفت: بنا به اعلام سازمان توسعه تجارت ایران فرآیند ارزیابی و انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی سال 1402 از تاریخ 15 آذرماه سالجاری آغاز می شود و بنگاه های صادراتی می توانند در این فرایند شرکت کنند.

وی افزود: صادرکنندگان محترم برای مشارکت در فرآیند مذکور میتوانند از تاریخ فوق لغایت 25 آذرماه با مراجعه به سامانه topexporters.tpo.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند و بازه زمانی مذکور به هیچ وجه قابل تمدید نمی باشد.

 سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صمت استان سمنان تصریح کرد: بنگاه های صادراتی در حوزه های صنعت ، معدن ، کشاورزی ، خدمات ، بازرگانی عمومی گردشگری ، فنی و مهندسی و .... می توانند از تاریخ شروع ثبت نام با رعایت الزامات مندرج در شاخص ها و در گروههای کالایی تعیین شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری اسناد و مدارک اقدام نمایند.

ناصر تبیانیان با اشاره به اینکه حداقل درصد ایفای تعهد ارزی صادرکنندگان متقاضی حضور در فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی 60 درصد می باشد ، اظهار داشت: از آنجا که ملاک صحت سنجی و راستی آزمایی فرآیند انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی ، آمارهای کارشناسی شده گمرک ج.ا.ایران در سامانه جامع تجارت می باشد، متقاضیان بایستی نسبت به رفع مغایرت های احتمالی درخصوص عملکرد صادراتی بنگاه ها در سامانه جامع تجارت اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0