کد خبر : 5251
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1402

طرح جدید دولت این گروه از خانواده ها را به دردسر می اندازد

طرح جدید دولت این گروه از خانواده ها را به دردسر می اندازد

نیک نیوز: «فاطمه قاسم پور» رئیس فراکسیون زنان و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور هشدار داد که طرح تغییر ساعات کار ادارات یک چالش جدی را برای برخی از خانواده ها ایجاد می کند.

وی در نامه خود نوشت: با وجود اهتمام این دولت در حوزه زنان و خانواده، همچنان شاهد بی‌توجهی به پیوست خانواده در ابلاغات و مصوبات دولت هستیم و شخصاً از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بار‌ها طی نامه‌نگاری با جنابعالی و مجموعه دولت، از جایگاه نظارتی نمایندگی موارد را متذکر شدم. آخرین اقدام و ابلاغ، تغییر ساعت کاری دستگاه‌هاست که مجدد شاهد بی‌توجهی این مصوبه به وضعیت زنان و ملاحظات خانواده هستیم.

قاسم پور در نامه خود یادآور شد: بخشی از زنان و مردان شاغل که در دستگاه‌های دولتی مشغول به فعالیت هستند، یک یا چند کودک زیر سن مدرسه یا کودک در سنین پایین دارند که نیازمند استفاده از خدمات مراقبتی و پرورشی نظیر مهد‌های کودک، حمایت و مراقبت خانگی –ظرفیت خانواده گسترده یا پرستار-، حمایت و مراقبت در مراکز خدمات‌دهی خصوصی – کلاس‌های فوق برنامه و ورزشی و. - هستند و تغییر زمان کاری برای این زنان و مردان شاغل با توجه به عدم الزام سایر بخش‌ها به تغییر زمان، مسائل عدیده‌ای را برای این خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد و به راحتی نمی‌توان طی بخش‌نامه‌ها و ابلاغیه‌هایی برای این دسته از خانواده‌ها چالش ایجاد کرد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0