کد خبر : 4817
تاریخ انتشار : 29 آبان 1401

ظرفیت صادرات استان بوشهر افزایش می‌یابد

ظرفیت صادرات استان بوشهر افزایش می‌یابد

نیک نیوز: محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بندر کنگان یکی از بنادر کهن حوزه خلیج فارس است که فعال شدن در عرصه تجارت با کشور‌های همسایه از خواسته‌های دیرین ساکنان این بندر بوده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: در همین راستا عملیات اجرایی ۲ پست  اسکله رمپ بندر کنگان به عنوان زیرساخت مهم صادراتی همزمان با هفته دولت امسال آغاز شد.

وی بیان داشت: قرار بود این طرح در دهه فجر افتتاح شود که با توجه به اولویت قرار گرفتن صادرات بندر کنگان به کشور‌های حوزه خلیج فارس تلاش شد تا ۲ پست اسکله رمپ این بندر چندماه زودتر از موعد آماده بهره برداری شود.

این مقام مسئول گفت: طرح توسعه اسکله بندر کنگان نیز با سرعت قابل قبولی در حال انجام است که با تحقق این مهم ظرفیت صادرات بندر کنگان از شناور‌های ٥٠٠ تنی به بیش از ٢.٥ هزار تن افزایش پیدا می‌کند.

شکیبی نسب اضافه داشت: این طرح شامل ساخت موج شکن‌های جدید به طول یک‌هزار و 900 متر و استحصال 9 هزار و 500 متر مربع با اعتبار کل یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال است که همواره خواسته جدی شهروندان کنگانی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0