کد خبر : 2811
تاریخ انتشار : 12 آبان 1400

عربستان مدعی سرنگون کردن دو پهپاد یمن شد

عربستان مدعی سرنگون کردن دو پهپاد یمن شد

نیک نیوز: این ادعا در حالی مطرح می‌شود که سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز در کنفرانس خبری در تشریح جزئیات مرحله دوم عملیات «ربیع النصر» گفت 

پدافند هوایی یمن ۸۶ بار با هواپیماهای جنگی دشمن مقابله کرد و یگان موشکی نیز ۴۷ عملیات انجام داد که طی آن ۳۱ هدف دشمن در مناطق اشغالی و ۱۶ نقطه در عمق سعودی هدف قرار داده شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین گفت که یگان پهپادی نیز ۱۴۱ مورد عملیات انجام داد که در ۱۲۸ عملیات اهداف دشمن در مناطق اشغالی و در ۱۳ عملیات نیز اهداف دشمن در عمق سعودی هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که در مرحله دوم عملیات ربیع النصر بیش از ۲۰۰ نفر از عناصر ائتلاف متجاوز سعودی کشته و بیش از ۵۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

وی به عناصر باقی مانده ائتلاف سعودی در مأرب هشدار داد تا سریعا جنگ را متوقف کنند.

سریع تصریح کرد که پافشاری مزدوران و خائنان بر مواضع خود ما را مجبور خواهد کرد تدابیر مناسبی برای دفاع از ملت و کشور اتخاذ کنیم.

وی افزود که ما از چند جهت به دروازه‌های شهر مأرب نزدیک شده‌ایم و بار دیگر به شهروندان این شهر تأکید می‌کنم که ما به انجام وظایف خود در قبال آن‌ها ادامه می‌دهیم.

سریع خطاب به ائتلاف سعودی گفت: جنگ شما نه تنها بیهوده بلکه جنایت و تجاوز است که تنها ذلت، ننگ و شکست برای شما خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0