کد خبر : 5655
تاریخ انتشار : 12 دی 1402

غزه زیر آتش سنگین اسرائیل

غزه زیر آتش سنگین اسرائیل

نيك نيوز: در حالیکه مقاومت فلسطین در هشتاد و هشتمین روز تجاوز اسرائیل به غزه به مقابله شدید با ارتش اسرائیل در جبهه‌های مختلف جنگ ادامه می‌دهد، از آن سو بمباران زمینی، دریایی و هوایی اشغالگران به مناطق مختلف از سر گرفته شده‌اند و همچنان صدای درگیری شدید در مناطق تهاجم به شمال نوار غزه شنیده می‌شود.

 رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که حملات توپخانه‌ای تانک‌های اشغالگر به چندین منطقه در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه به ویژه منطقه الفخاری همچنان ادامه دارد. همچنین حملات شدید هوایی مناطق شرقی، مرکزی و شمالی شهر خان یونس را هدف قرار دادند، در حالی که توپخانه‌های اشغالگر شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در شمال غرب اردوگاه النصیرات در وسط نوار غزه رخ داده‌است.

رسانه‌های فلسطینی ادامه دادند که در نتیجه بمباران خانه خانواده کراجه در کمپ یک در مرکز النصیرات، تعدادی تلفات برجای مانده‌است.

​همچنین درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر در محله‌های التفاح و الدرج در شمال شرق شهر غزه رخ داده و قایق‌های اشغالگر ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را به شدت بمباران کردند.

رسانه‌ها نوشتند که قایق‌های جنگی اشغالگران گلوله‌های سنگینی را به سمت ساحل استان مرکزی نوار غزه شلیک کردند.

همچنین تصاویر گرفته شده در روز دوشنبه، تحرکات در بازار اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال نوار غزه را نشان می‌دهد. این اردوگاه و اطراف آن شاهد نبردهای شدیدی بین مقاومت و نیروهای اشغالگر بود که با وجود بمباران و درگیری، تعداد زیادی از ساکنان از ترک آن خودداری کردند.

این در حالی است که برخی گزارش‌ها حاکی است چادرهای آوارگان اردوگاه جبالیا و نیز در جنوب نوار غزه بر اثر بارش شدید باران غرق شده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی در ادامه گزارش دادند که هواپیماهای اشغالگر همزمان با هجوم خودروهای نظامی خود به سمت اردوگاه البریج به سمت منطقه شرقی اردوگاه البریج تیراندازی کردند.

از سوی دیگر، گردان‌های القدس - شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین - در پی هدف قرار دادن موقعیت فرماندهی و کنترل ارتش اشغالگر در جنوب محور زیتون در شهر غزه، صحنه‌هایی از عملیات ویژه خود را منتشر کردند.

گردان‌های القدس روز دوشنبه اعلام کرد که در مناطق پیشروی در شرق و شمال خان یونس درگیر درگیری شدید با نیروهای دشمن بودند و همچنین تجمع سربازان و خودروهای دشمن صهیونیستی را در محور اردوگاه البریج با موشک بدر ۱ بمباران کردند.

آنها همچنین یک نفربر رژیم صهیونیستی در محور پیشروی در اردوگاه آوارگان البریج را با گلوله تاندم و یک بولدوزر صهیونیستی را با گلوله (RBG) هدف قرار دادند. گردان‌های القدس همچنین دو خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را در محور التفاح در شرق شهر غزه با گلوله‌های آرپی جی هدف قرار داد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0