کد خبر : 5490
تاریخ انتشار : 07 آذر 1402

غسل تعمید ایلان ماسک در کلوب قدرت و ثروت صهیونیستها

غسل تعمید ایلان ماسک در کلوب قدرت و ثروت صهیونیستها

نیک نیوز : همین چند روز پیش بود که ایلان ماسک، صاحب اصلی شرکتهای فناوری بارزی همچون تسلا و اسپیس‌اکس و X(توئیتر) در ذیل اظهار نظری به طور ضمنی تنفر نژادی یهودیان علیه سایر سفیدپوستان را حقیقت خواند. او در ماه‌‎های گذشته مواضع دو به شکی داشت اما با آغاز جنگ فلسطین علیه اشغالگران این مواضع به اوج حساسیت خود رسید؛ او هم مثل برخی ساده‌اندیشان تصور می‌کرد اساسا اظهارنظر در آمریکا و غرب آزاد است. غافل از این که خیلی زود آزادی پس از بیان خود را در این سیستم سرتاسر زیر استبداد صهیونیزم از دست داد.

 

بعد از حمایت ضمنی او از مردم فلسطین با ارسال تصویر تظاهرات مدافع فلسطین در نیویورک در حساب خود، خطوط قرمز اساسا لرزید و طواغیت کلوب قدرت و ثروت صهیونیزم از پشت پرده‌ها درآمدند تا آن روی سگ خود را نشان بدهند؛ شرکتهای Apple و IBM و Disney به تحریم تبلیغات در X پرداختند و تهدید و سر و صدا و برچسب زنی (سامی‌ستیزی) علیه او بالا گرفت و خبرگزاری‌های حکومتی مثل CNN داغ و پر حرارت او را زیر حمله بردند و اینجا بود که او خطر جدی سقوط خود را حس کرد؛ فورا و دستپاچه، توئیت زد که کاربرد الفاظ "استعمار زدائی" در خصوص فلسطین، و شعار "بحر تا نهر" مستلزم کشتار یهودیان(؟!) است و باعث تعلیق حساب گوینده می‌‌شود. یعنی آزادی بیان همۀ مخاطبان شبکۀ او بسته به تفسیر انتزاعی و تحت فشار او قرار گرفت؛ او که حسابی ترسیده بود!

 

حالا نوبت آن است که ماسک، سر به آستان صهیونیستها بساید و عذرخواهی کند.  شاید تنفرآمیزترین اعتراف اجباری که در زندگی خود دیده باشید این است که پادو پادو، هراسان و خرامان، سفری به اسرائیل تمهید کرد و تورها و تئاترها و سیرک‌های اسرائیل به استقبال وی آمدند تا وی را شستشوی مغزی اختیاری کنند و غسل تعمید! دهند، او مثل یک شاگرد و وردست در اتاق کنار نتانیاهوی تروریست نشست و فیلم آموزشی خاصی را دید و با توضیحات درسی  و تلقین‌های بازجو-معلم خود  فورا خود را مشتاق همکاری با اسرائیل در از بین بردن حماس یافت و احتمالا دو مشت خود را هم از شوق بابت این هدف مقدس تکان تکان داد.  

 

او اکنون بچۀ خوبی شده و به نتانیاهو قول داده است که دربارۀ محتوای یهودستیزانه، در شبکۀ اجتماعی تحت مدیریت خود برخورد کند. ناگفته نماند اخیرا شعار "آزاد باد فلسطین" هم در برخی کشورهای دنیای آزاد! ، یهودی ستیزانه تلقی شده است. 

 

بله، این است سیرک آزادی عقیده و بیان در تمدّن غرب!  این سرنوشت ریاکاری و کلاه‌برداری لیبرالیسم بود، که چنان‌چه لازم باشد قاطع‌تر از هر تئوکراسی‌ای برای برقراری امنیت خدایان و بتهای صهیونیست خود به هرس مستقیم می‌پردازد! 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0