کد خبر : 2237
تاریخ انتشار : 03 شهریور 1400

فاطمی امین قدرتمندترین وزیر کابینه سیزدهم

فاطمی امین قدرتمندترین وزیر کابینه سیزدهم

نیک نیوزامیرحسین مینایی در گفت و گو با رسانه ها گفت: با توجه به داشتن سابقه وزارت و موفقیت های ایشان در دوران وزارت خود، به طور حتم آقای فاطمی امین وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم موفق ترین وزیر خواهد بود و از سویی بر بسیاری از مشکلات کنونی صنعت، تجارت و بازار تسلط پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ما می دانیم که مهمترین اصل برای تصمیم گیری و تصمیم سازی یک مدیر داشتن اطلاعات و آمار است، اظهارداشت: فاطمی امین فردی است که در برنامه ریزی های مدیریتی دقیق عمل  نموده و این سوابق موفق  را در دوران مدیریتی قبلی خود در وزارت صنعت و آستان قدس مشخص کرده است.

بنیانگذار اولین بازار صادراتی ایران در اینترنت از چابک سازی ساختاری در برنامه های مدیریتی وزیر پیشنهادی وزارت صمت هم خبرداد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های دقیق می شود جلوی تورم را گرفت.

مینایی، مهمترین مبحث در برنامه مدیریتی فاطمی امین را حاکم نمودن فرایندها در سیستم  بدون دخالت نیروی انسانی عنوان و خاطرنشان کرد: این موضوع باعث کمرنگ شدن دخالت نیروی انسانی شده و فساد و مفسده حتما کمرنگ خواهد شد.

وی گفت: سامانه هایی که در برنامه های وزیر پیشنهادی وزارت صمت دولت سیزدهم تعریف شده، حکایت از جایگزین نمودن سیستم بجای نیروی انسانی دارد که می تواند امار و  اطلاعات دقیق تری در اختیار مدیر قرار دهد.

این فعال اقتصادی، نگاه دکتر فاطمی امین به مدیریت را یک نگاه سیستمی خواند و خاطرنشان کرد: می توان این ویژگی را از مهمترین ویژگی های شایسته این وزیر پیشنهادی دانست.

مینایی، یکی از مهمترین اقدامات وزیر پیشنهادی وزارت صمت دولت سیزدهم را تکمیل سامانه تجارت ذکر کرد و یادآورشد: با استفاده از این سامانه علاوه بر اینکه می توان ورود و خروج  کالاها را رصد نمود، نظارت بر قیمت ها و کنترل آسان تر خواهد شد.

این فعال اقتصادی از برنامه صادراتی برای بیش از 50 کشور در چهارگروه از جمله کشورهای همسایه و منطقه ای دسته بندی شده در برنامه های فاطمی امین وزیر پیشنهادی وزارت صمت هم خبرداد و نتیجه آن را تحقق سیاست افزایش صادرات خواند.

مینایی گفت: در همین راستا هم تمامی این برنامه ریزی ها براساس امکان سنجی بازارهای داخلی و خارجی طراحی شده و توجه به تهاتر از برنامه های اصلی وزیر پیشنهادی در صادرات خارجی خواهد بود.

این کارشناس اقتصادی افزود: باتوجه به رویکرد وزیر پیشنهادی به دغدغه های رهبری که درآمد صادرات غیرنفتی باید جایگزین درآمد صادرات نفت باشد، تمرکز آقای فاطمی امین به اقتصاد دیجیتال و ارزآوری در حوزه صادرات غیرنفتی را از راهبردهای اصلی در وزارت صمت دانست.

مینایی گفت: حوزه وزارت صمت نیاز به تحول بنیادین در تمام بخش ها دارد که 36 برنامه تحولی از سوی وزیر پیشنهادی پیش بینی و نوشته شده است.

وی تاکیدکرد: با رویکردی که دکتر فاطمی امین دارد در صورت رای اعتماد از مجلس یکی از پرقدرت ترین وزرای دولت سیزدهم خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0