کد خبر : 4779
تاریخ انتشار : 18 آبان 1401

قیمت تتر در ایران رکورد زد

قیمت تتر در ایران رکورد زد

نیک نیوز: با شکسته شدن سقف قیمتی دلار نسبت به ریال، ارز تتر به قیمت  ۳۶ هزار ۶۷۵ تومان رسید و رکورد تاریخی خود نسبت به تومان را شکست. 

بررسی‌ها در بازار ارز حاکی از آن است که در پی تنش میان دو کشور ایران و آمریکا، همچنین فشارها و تحریم‌های سیاسی جدید علیه ایران، قیمت دلار و به دنبال آن ارز تتر، رکورد قیمتی جدیدی را ثبت کرده است. 

این روند صعودی، نخستین موج افزایش قیمت دلار در سال جاری نیست و قیمت ارز به نسبت تومان، برای چندمین بار ماه‌های اخیر، شیب تندی را بر روی نمودار ترسیم می‌کند.

 خرید تتر برای کاربران کریپتوکارنسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها جهت خرید و فروش رمزارز در صرافی‌های خارجی و حفظ ارزش دارایی است. تتر مبنای اصلی معاملات بین‌المللی کاربران ایرانی با صرافی‌های خارجی است و با افزایش قیمت این استیبل کوین، موج جدیدی از نگرانی میان کاربران رمزارزها دیده می‌شود.

باید دید سیاست‌های پولی و ارزی کشور به چه مسیری حرکت خواهد کرد و آیا دولت برنامه‌ای برای مهار قیمت دلار در روزهای آتی خواهد داشت یا خیر. همچنین باید منتظر ماند و دید که این‌بار قیمت دلار و به دنبال آن قیمت تتر در چه سطحی آرام می‌گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0