کد خبر : 5364
تاریخ انتشار : 01 شهریور 1402

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی واقعی خواهد شد

قیمت خودروهای داخلی و وارداتی واقعی خواهد شد

نیک نیوز: لطف الله سیاهکلی در نطق میان دستور خود در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: از رئیس جمهور بابت ارسال لایحه واردات خودروهای کارکرده به مجلس قدردانی می‌کنم. باید رضایت مردم در اولویت کارگزاران نظام باشد. امروز خودرو یکی از کالاهای اساسی مردم شده است و افزایش قیمت‌ها،عدم کنترل و تنظیم آن آثار تورمی دارد.

به نقل از ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: لایحه خودروهای کارکرده نشان از مسئله شناسی دولت دارد و مجلس نیز با درک شرایط آن را به نحو احسنت تصویب کردید. امروز شاهد کاهش قیمت خودرو در بازار هستیم. از وزیر صمت و کارشناسان که با مجلس همکاری کردند تا آئین نامه ای درخور تنظیم شود کمال تشکر و قدردانی دارم و امیدوارم دولت این آئین نامه را بدون دخل و تصرف تصویب کند تا مردم شاهد اقدام حرفه ای در مبارزه با مافیای خودرو باشند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطمئن هستم تولید خودرو به سامان خواهد رسید و بازار از انحصار خارج و رقابتی خواهد شد. شورای رقابت هم از این گردونه خارج می شود و قیمت های خودرو اعم از تولید شده‌ها و وارداتی واقعی خواهد شد. اقدام بعدی دولت و مجلس باید واقعی کردن قیمت سیمان، فولاد، لوازم خانگی باشد. مردم باید باور پیدا کنند که هر کالایی بی دلیل افزایش قیمت پیدا کند با مدیریت و بهره گیری از توان متخصصین کاهش پیدا خواهد کرد. همان گونه که برای قیمت خودرو شاهد روند کاهشی هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0