کد خبر : 5180
تاریخ انتشار : 31 فروردین 1402

قیمت دلار امروز 31 فروردین 1402

قیمت دلار امروز 31 فروردین 1402

نیک نیوز: روز گذشته قیمت دلار  با روند افزایشی آغاز به کار کرد و با قیمت ۵۲ هزار تومانی ۱۰۰ تومان فاصله داشت اما در آخرین معامله، این اختلاف قیمت بیشتر شد و با منطقه مقاومتی ۵۲ هزار تومانی نزدیک به ۳۰۰ تومان فاصله گرفت. 

در شرایطی که به روزهای پایانی ماه رمضان نزدیک می‌شویم و تعطیلات عید فطر پیش روست، بازارهای مالی به شکل سنتی در انتظار رونقِ روندِ معاملات هستند.

دیروز بازارهای همسایه نیز به دلار تهران آلارم افزایش قیمت دادند. دلار هرات با قیمت ۵۱ هزار و ۵۵۰ تومان معامله شد و دلار سلیمانیه با افزایش ۵۰۰ تومانی و با قیمت ۵۰ هزار و ۸۹۰ تومان مبادله شد. دلار تهران با قمیت ۵۱ هزار و ۷۰۳ تومان پرچمدار بیشترین قیمت در بازارهای همسایه است.

دیروز درهم امارات به قیمت ۱۴ هزار و ۳۳۰ تومان در بازار آزاد رسید. در روزهای گذشته برخی بازیگران بازار ارز معتقد بودند در صورتی که قیمت حواله درهم از محدوده ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومانی بالاتر رود، امید افزایش مبادلات در بازار آزاد پررنگ‌تر می‌شود.

روز گذشته حواله درهم از محدوده مورد انتظار معامله‌گران بازار ارز عبور کرد. حال باید دید زور تورم سال جدید بیشتر است یا نهاد پولی کشور حربه جدیدی برای مهار قیمت در بازار ارز دارد؟

برخی کارشناسان اقتصادی معتقدند به شکل سنتی بعد از پایان ماه رمضان، تقاضا در بازارهای مالی با روند افزایشی همراه می‌شود. بر اساس نمودار تکنیکیِ دلار تهران، این اسکناس در مثلثی گرفتار شده و وقت زیادی برای خروج از این منطقه ندارد.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله دیروز، چهارشنبه ۳۰ فروردین با رقم ۴۲ هزار و ۲۸۷ تومان کشف قیمت شد و ۱۲۰ تومان نسبت به روز سه‌شنبه افزایش داشت. قیمت دلار حواله نیز دیروز  ۱۲۷ تومان گران شد و با قیمت ۳۸ هزار و ۴۴۳ تومان کشف قیمت شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرده است.

قیمت ارزهای موثر

چهارشنبه ۳۰ فروردین قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا ۳۱۱ تومان افزایش داشت و با رقم ۴۶ هزار و ۳۳۵ تومان و یوروی حواله نیز با قیمت ۴۲ هزار و ۱۲۳ تومان معامله شدند.

روز سه‌شنبه یوروی حواله در مرکز مبادله یک پله کاهش قیمت داشت و چهارشنبه دوباره قیمت به کانال ۴۲ هزار تومانی برگشت. همچنین قیمت یورو در بازار آزاد بدون تغییر و با رقم ۵۶ هزار و ۴۳۲ تومان اعلام شد.

دیروز قیمت درهم در بازار آزاد با رقم ۱۴ هزار و ۳۳۰ تومان مبادله شد. همچنین قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و ۴۶۷ تومان درج شد و افزایش محدودی داشت. قیمت اسکناس درهم نیز در این مرکز ۱۱ هزار و ۵۱۴ تومان اعلام شد. دیروز قیمت دلار درهم نیز ۵۲ هزار و ۵۹۱ تومان محاسبه شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0