کد خبر : 4864
تاریخ انتشار : 27 آذر 1401

قیمت سرسام آور خودرو

قیمت سرسام آور خودرو

نیک نیوز: بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو از تداوم افزایش قیمت‌ها در این بازار و در بین خودروهای پراید، پژو، سمند، دنا، تیبا و کوییک حکایت دارد.

 در بین خودروهای پراید موجود در بازار مدل ۱۱۱ آن از ۲۲۲ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۲۲۷ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۳۱ آن نیز از ۲۱۲ میلیون تومان به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۵۱ سل ۱۴۰۰ آن نیز از ۲۰۲ میلیون تومان به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از روز چهارشنبه ۵ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۲۱۷ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای پژو نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند، به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۳۴۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۳۵۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز از روز چهارشنبه ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و ۳۷۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۲ میلیون تومان گران شده‌است و این خودرو در حال حاضر ۳۹۲ میلیون تومان قیمت خورده‌است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۴۳۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۴۵۰ میلیون تومان رسیده‌است.

خودروهای پژو پارس نیز در این مدت افزایش قیمت چشمگیری را تجربه کردند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۴۵۵ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۴۶۵ میلیون تومان رسیده‌است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز در این مدت ۱۰ میلیون تومان گران شده‌است و در حال حاضر ۴۸۵ میلیون تومان قیمت خورده‌است.

خودروهای دنا نیز در این مدت از نوسانات افزایشی قیمتی در امان نبوده‌اند، به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۴۹۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۵۰۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۴۷۰ میلیون تومان در روز چهارشنبه به ۴۸۰ میلیون تومان رسید.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0