کد خبر : 5173
تاریخ انتشار : 30 فروردین 1402

قیمت‌ها در بازار خودرو دنده عقب گرفتند

قیمت‌ها در بازار خودرو دنده عقب گرفتند

نیک نیوز:  فعالان بازار خودرو تداوم ثبات نرخ دلار را یکی از دلایل کاهشی شدن بازار خودرو می دانند.اعلام خبر آغاز فرآیند عرضه خودروهای ثبت نامی در طرح یکپارچه، را می توان یکی دیگر از دلیل کاهشی شدن روند قیمت خودرو دانست.

به گفته فعالان بازار، ارائه لایحه دوفوریتی واردات خودروهای کارکرده که از سوی وزیر صمت به منظور طی تشریفات قانونی ارائه شد نیز بر کاهش قیمت خودروهای داخلی اثرگذار بوده است.  

با توجه به شرایط بازار می توان گفت «سمند سورن پلاس» با افت 12 میلیونی بیشترین کاهش قیمت را به خود اختصاص داد. «هایما S5 پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز کاهشی 10 میلیون تومانی در بازار داشتند.

اما «رانا پلاس» هم در بازار به زیر 600 میلیون تومان رسید و افتی سه میلیونی را تجربه کرد و 597 میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر «دناپلاس» در بازار امروز 775 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 3 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 10 میلیون تومان قیمت خورد و افتی 10 میلیونی را در بازار داشت تا با ایران شرایط برای خروج کانال میلیاردی‌ها آماده شود. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 135 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 3 میلیونی را ثبت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0