کد خبر : 5853
تاریخ انتشار : 07 اسفند 1402

لیست جدید خودرو‌های جانبازان

لیست جدید خودرو‌های جانبازان

نيك نيوز: نظر به اصلاح بند (۱) ماده (۱۷) آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اینکه جانبازان معزز می‌توانند، بدون کارت بازرگانی پس از ثبت سفارش و با تشخیص و تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران رأساً اقدام به واردات خودرو نمایند به استحضار می-رساند با توجه به پیگیری‌های جانبازان معزز درخصوص نحوه واردات توسط شخص جانباز و ضرروت آگاهی کامل از نحوه واردات، اقدامات ذیل جهت واردات خودرو ضروری می¬باشد.

 ۱- ثبت سفارش توسط شخص جانباز

 ۲- تایید توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران

 ۳- اخذ ارزش گمرکی خودرو مورد نظر از کمیته ارزش‌گذاری خودرو

 ۴- دریافت خدمات پس از فروش

 ۵- اخذ مجوز استاندارد برای خودرو وارداتی

 ۶- اخذ مجوز محیط‌زیست برای خودرو واردات

 ۷- درخواست از بانک عامل به منظور اخذ ارز براساس سقف تعیین شده

 ۸- انجام فرآیند ترخیص گمرکی

 ۹- انجام فرآیند شماره گذاری

 ۱۰-پرداخت کلیه عوارض قانونی

 بدیهی است در صورتیکه خودرو وارداتی انتخاب شده توسط جانباز قبلاً واردکشور شده باشد ردیف¬های ۳، ۴، ۵ و ۶ نیاز نمی‌باشد، اما سایر مراحل باید توسط جانباز انجام پذیرد.

با عنایت به ابلاغ تصویب نامه شماره ۲۱۰۶۱ /ت۶۲۲۰۲هـ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ درخصوص اصلاحیه آیین نامه اجرایی بند (و) تبصره (۷) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و تغییرات ایجاد شده در لیست مشمولان جانبازان در سطوح ۳۵، ۳۰ و ۲۵ هزاریورو همچنین افزوده شدن برخی خودرو‌های وارداتی برای جانبازان و عدم ثبت نام تعدادی از جانبازان، به اطلاع جانبازان معزز ۷۰ درصد (عادی) می‌رساند از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۷ لغایت ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ می‌تواند با مراجعه به سایت، اقدام به ویرایش نموده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایند. خودرو‌های مشمول جانبازارن معزز ۷۰ درصد (عادی) به شرح ذیل می‌باشد.

لازم به ذکر است پیش ثبت نام فوق صرفاً جهت اطلاع از نوع درخواست و نیازسنجی خودرو‌های درخواستی جانبازان است و پس از پالایش با اطلاع رسانی به کلیه جانبازان، نحوه ثبت سفارش و عقد قرارداد با شرکت¬های وارد کننده، به آگاهی این عزیران خواهد رسید.

لیست جدید خودرو‌های جانبازان تغییر کرد / اعلام اسامی ۱۳ محصول

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0