کد خبر : 5880
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1402

مردم حماسه آفریدند، نوبت حماسه سازی مسئولین است

مردم حماسه آفریدند، نوبت حماسه سازی مسئولین است

نيك نيوز: حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، در پیامی از حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی قدردانی کرد.

در متن پیام آمده است: اکنون که با حضور پر شور و حماسی مردم عزیز در میدان سرنوشت ساز انتخابات، برگ افتخار دیگری در تاریخ این سرزمین برای نظام اسلامی و مردم عزیز رقم خورد سر به سجده می ساییم و خداوند متعال را بر این نعمت بزرگ سپاس می گوییم.

بصیرت، ایمان و زمان شناسی مردم که همیشه باطل السحر مکر و کید دشمنان بوده است این بار نیز به لطف الهی دشمنان این کشور را بیش از گذشته مأیوس نمود.
ماه ها جنگ رسانه ای بی وقفه از یک سو و مشکلات معیشتی از سوی دیگر خللی در اراده مردم ایجاد نکرد و با حضور چشمگیر وظیفه خویش را به انقلاب و شهدا ادا نمودند و بار دیگر تجلی مردم سالاری دینی در نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند.
حال که این حضور پرشور موجبات هرچه بیشتر اقتدار و عزت کشور را فراهم نموده است، نوبت حماسه سازی مسئولین است که با تلاش مستمر و روحیه جهادی گام ها را در میدان رفع مشکلات استوارتر نموده و گره از مشکلات زندگی مردم باز نمایند.
در پایان این پیروزی بزرگ را به محضر مبارک رهبری عزیز حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای حفظه‌الله تبریک عرض می نماییم و طول عمر و رهبری آن حکیم بزرگوار را تا طلوع ولایت عظما حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنافداه از خداوند متعال مسالت داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0