کد خبر : 3534
تاریخ انتشار : 12 اسفند 1400

مسئولیت سواحل آزاد با فرمانداران شد

مسئولیت سواحل آزاد با فرمانداران شد

نیک نیوز:‌حسینی پور استاندار مازندران گفت: با تشکیل ستاد ساماندهی سواحل مقرر شده است مسئولیت سواحل در همه شهرستان‌ها به عهده فرمانداران باشد تا سواحل و امکانات در جهت آماده سازی برای پذیرایی از مردم و گردشگران نوروزی آماده شوند و شهرداران نیز نسبت به زیباسازی آن اقدام کنند.

به گفته او مشاهده چهره جدید سواحل مازندران برای مردمی که سال‌های گذشته به دریا سفر می‌کردند جذابیت خواهد داشت به همین دلیل پیش بینی می‌شود سواحل مازندران امسال متفاوت‌تر از گذشته باشد.

مازندران حدود ۴۴۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد که ۱۹ کیلومتر آن در تصرف دستگاه‌های دولتی بود و بعد از فرمان رئیس جمهور حریم ۶۰ متری آن برای استفاده مردم آزاد شد.

استاندار مازندران گفت: زمان تا نوروز ۱۴۰۱ محدود است به همین دلیل شاید آنطور که باید و شاید نتوانیم برنامه نهایی را در سواحل اجرا کنیم اما تلاش می‌شود امسال سواحل مازندران متفاوت باشد.

به گفته حسینی پور همه امکاناتی که در اختیار دستگاه‌های دولتی مستقر در سواحل بود برای استفاده رایگان مردم ساماندهی خواهند شد.

حجت الاسلام درویشان رییس دفتر بازرسی نهاد ریاست جمهوری هفتم اسفند در جریان بازدید از نوار ساحلی آزادشده در رامسر گفته بود متولیان ساحل هیچ پولی از مردم بابت ورود به دریا نباید دریافت کنند و اگر گزارشی در این زمینه شود با نهاد‌های متخلف برخورد می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0