کد خبر : 3123
تاریخ انتشار : 23 آذر 1400

مصوبه واردات خودرو قابلیت اجرایی ندارد

مصوبه واردات خودرو قابلیت اجرایی ندارد

نیک نیوز :  نائب رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان با تاکید بر اینکه تا زمان برقراری تحریم‌ها، واردات خودرو امکان پذیر نیست، مصوبه مجلس درباره صادرات قطعات خودرو را فاقد قابلیت اجرایی معرفی کرد.

به نقل از هایتاجر، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه در مورد صنایع پیرامون موضوع مصوبه مجلس برای صادرات خودرو، اظهار داشت: از روز اول که این طرح در مجلس مطرح شد خیلی از دوستان گفتند که ما نسبت به این موضوع اظهار نظر نکنیم اما از نظر بنده این طرح قبل اجرا نیست. وظیفه ما این است که واقعیت‌های جامعه را در نظر بگیریم.

تا زمانی که تحریم هست واردات خودرو امکان پذیر نیست و این طرح به دلیل فشارهای ارزی که به اقتصاد کشور وارد می شود، قابل اجرا نیست. البته همین الان صادرات قطعه داریم، قطعاً تعداد آن محدود است اما صادرات در حال انجام است.

نایب رئیس هیئت مدیره انجمن قطعه سازان در پایان اظهارات خود، افزود: مبلغ حاصل از صادرات، در بازار ارز کشور تزریق می شود و با آن مواد اولیه قطعات و ماشین آلات خریداری می‌کنند.

اتفاق خاصی نمی‌افتد که ما بگوییم صادرات بیشتری می خواهیم انجام دهیم البته که این موضوع هم اجرایی نیست. تنها در یک صورت صادرات قطعات قابل اجرا است که قطعه‌سازان بیایند زیر قیمت بازار جهانی قطعات خود را صادر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0