کد خبر : 923
تاریخ انتشار : 11 خرداد 1400

مهاجم ناراضی منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

مهاجم ناراضی منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

نیک نیوز: سرخیو آگوئرو، ستاره آرژانتینی، پس از سپری کردن فصلی ناموفق در منچسترسیتی با عقد قراردادی تا سال ۲۰۲۳ به بارسلونا پیوست.

از مدت‌ها قبل مشخص شده بود که سرخیو آگوئرو بعد از یک دهه حضور شگفت‌انگیز در منچسترسیتی و تبدیل شدن به اسطوره و بهترین گلزن این باشگاه، از جمع سیتیزن ها جدا خواهد شد و به تیم دیگری می پیوندد.

مهاجم ناراضی سیتی به بارسلونا پیوست

ستاره آرژانتینی امیدوار بود که با بهترین خاطره ممکن یعنی فتح لیگ قهرمانان اروپا از منچسترسیتی جدا شود اما شکست این تیم در فینال این فصل مسابقات مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

اما در ماه‌های گذشته شایعات بسیاری در رابطه با تیم بعدی سرخیو آگوئرو مطرح شد. از حضور در یک تیم انگلیسی دیگر مثل چلسی گرفته تا انتقال احتمالی به فوتبال آسیا؛ با این حال اخیراً یک شایعه درباره آگوئرو بیش از بقیه شنیده شد و آن هم چیزی نبود مگر علاقه شدید بارسلونا به جذب این بازیکن.

مهاجم ناراضی سیتی به بارسلونا پیوست

روز گذشته منابع کاتالانی خبر از حضور سرخیو آگوئرو در شهر بارسلون دادند تا به نوعی انتقال این بازیکن به بلوگرانا قطعی شود. در همین راستا دقایقی پیش بالاخره این اتفاق به شکل رسمی رخ داد و سرخیو آگوئرو به بارسلونا پیوست. قرارداد این ستاره آرژانتینی با بارسا تا سال 2023 اعتبار خواهد داشت.

مهاجم ناراضی منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

مهاجم ناراضی منچسترسیتی به بارسلونا پیوست

نکته جالب اینکه آگوئرو در بخشی از صحبت‌های خود بعد از قطعی شدن انتقال با بارسلونا گفت:

"فکر می‌کنم که تصمیم درستی گرفتم و این یک گام رو به جلو برای من بود. از نظر من در حال حاضر کیلیان امباپه بهترین مهاجم دنیاست. البته شما باید لیونل مسی را کنار بگذارید چرا که من معتقدم او در تاریخ بهترین است."

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0