کد خبر : 1157
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1400

میزان افزایش فوق العاده شغل فرهنگیان و کارکنان دولت تعیین شد

میزان افزایش فوق العاده شغل فرهنگیان و کارکنان دولت تعیین شد

نیک نیوز: عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد مصوبات این شورا برای تعیین میزان افزایش فوق العاده شغل برخی از دستگاه‌ها را تشریح کرد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به جلسه امروز شورای حقوق و دستمزد، گفت: این جلسه با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس و همچنین جمعی از دولتی‌ها برگزار شد و مصوباتی داشت.

وی بیان کرد: مطابق با یکی از مصوبات امروز شورای حقوق و دستمزد قرار بر این شد که ۳۰ درصد افزایش فوق العاده شغل مدیران فضای مجازی حذف و در مقابل ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان فضای مجازی اعمال شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد تصریح کرد: همچنین کارکنان غیرهیئت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گله مند بودند که ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل به آنان داده نمی‌شود و بر این اساس امروز شورای حقوق و دستمزد مصوب کرد که در سال جاری این ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای همه کارکنان ستادی وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی اعمال شود.

کوچکی نژاد ادامه داد: همچنین قرار بر این شد که ۱۵ درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران صندوق توسعه ملی، ۲۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای مدیران میانی این صندوق و ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل هم برای کارکنان صندوق توسعه ملی اعمال شود.

وی اظهارداشت: کارکنان بیمه مرکزی یک فوق العاده شغلی خاصی را دریافت می‌کردند که قرار شد لغو شود و قانون ۵۰ درصد افزایش فوق العاده ویژه برای هم کارکنان بیمه مرکزی اعمال شود.

عضو ناظر مجلس در شورای حقوق و دستمزد بیان کرد: ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل فرهنگیان و کارکنان دولت هم به صورت کامل اعمال نشده است، چرا که سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای اعلام کرده که منابع لازم برای این کار را ندارد.

کوچکی نژاد تأکید کرد: قرار بر این شد که شورای حقوق و دستمزد نامه‌ای را به هیئت دولت و شخص رئیس جمهور ابلاغ کند تا منابع ۵۰ درصد افزایش فوق العاده شغل برای فرهنگیان و کارکنان دولت تأمین و اعمال شود و ابلاغیه سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه منابع لازم برای این کار را ندارد، لغو شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0