کد خبر : 3935
تاریخ انتشار : 27 اردیبهشت 1401

نمایشگاه کتاب تعطیل شد

نمایشگاه کتاب تعطیل شد

نیک نیوز: مجید صحاف مسئول روابط عمومی سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن تایید این مطلب گفت: قطعاً سلامتی شهروندان در اولویت سیاست های مدیران و متولیان امور فرهنگی از جمله نمایشگاه سی‌وسوم کتاب تهران است.

وی یادآور شد: در همین راستا و هم زمان با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران مبنی بر تعطیلی پایتخت در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه به سبب آلودگی هوا؛ نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش فیزیکی -مصلی حضرت امام خمینی(ره) تعطیل خواهد بود و فعالیت این نمایشگاه در بخش مجازی ادامه دارد.

  عابد ملکی معاون استاندار تهران به ایرنا گفت: کمیته اضطرار آلودگی هوا لحظاتی قبل تشکیل جلسه داد و با توجه به شرایط بسیار ناسالم (شاخص ۲۳۸) برای تمامی گروه‌های سنی، همه مقاطع مدارس، ادارات و دانشگاه‌ها برای روز سه شنبه (۲۷ اردیبهشت) تعطیل خواهند بود.

وی گفت: آلودگی هوا روز سه‌شنبه تشدید می شود به همین منظور تصمیم گرفته شد فعالیت همه ادارات، دانشگاه‌ها و مدارس در شهر تهران تعطیل شود.

سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» ۲۰ اردیبهشت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر کشور لبنان، متولیان و دست اندرکاران فرهنگی کشور و ناشران ۳۰ کشور در مصلای امام خمینی (ره) طی آیینی گشایش یافت. این نمایشگاه از ۲۱ اردیبهشت آغاز به کار کرده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0