کد خبر : 4818
تاریخ انتشار : 29 آبان 1401

نوسازی بیش از ۸۰ درصد از ماشین‌آلات برف‌روبی پایتخت

نوسازی بیش از ۸۰ درصد از ماشین‌آلات برف‌روبی پایتخت

نیک نیوز: محمد عزیزی در مراسم آغاز طرح زمستانه مشترک شهرداری تهران و پلیس راهور که صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران و شهرداران مناطق و برخی از مدیران شهری در محل پارک پردیسان برگزار شد، اظهار کرد: از سه ماه پیش اقدامات لازم برای بارش‌های باران و برف در شهر تهران آغاز شده است.

وی تصریح کرد: 16 هزار نیروی کارگر فضای سبز، 13 هزار نیروی خدمات شهری، عوامل آتش‌نشانی و حریم‌بان و در کل بیش از 40 هزار نیروی انسانی همکاری و ارتباط تنگاتنگی را با پلیس راهور در ارتباط با بارش برف و باران خواهند داشت و اجازه نخواهند داد که سختی به مردم تحمیل شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 10 روز بارش خوب در مناطق شمالی تهران داشتیم گفت: در همین ارتباط نیز با همکاری خوب شهرداری و پلیس راهور، شاهد این بودیم که هیچ مشکلی را در روزهای بارش برف و باران مردم نداشتند و ان‌شاءالله نیز امسال این روند ادامه خواهد داشت.

عزیزی افزود: یکی از موضوعاتی که همیشه در شهرداری تهران به عنوان یک دغدغه وجود داشت این بود که ماشین‌آلات تخصصی به پیمانکاران اختصاص داشت ولی امسال و همچنین سال گذشته با تمهیداتی که انجام شد مالکیت این ماشین‌ها به شهرداری تهران رسید علاوه بر اینکه بیش از 80 درصد از ماشین‌آلات نوسازی شده است و امیدواریم امسال نیز به بهترین شکل لازم بارش برف و باران را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 86 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در شهر تهران تدارک دیده شده است تصریح کرد: در کنار این تعداد دستگاه 12 هزار نیروی رفت و روب و همچنین 2 هزار دستگاه ماشین‌آلات رفت و روب همکاری مشترک را برای برف‌روبی خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در پایان گفت: ان‌شاءالله پس از فصل بارش، مجموعه ماشین‌آلات اورهال و آماده‌سازی برای سال آینده خواهند شد و در صورت تامین اعتبار  نیز می‌توانیم ماشین‌آلات جدید را خریداری و مورد استفاده قرار بدهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0