کد خبر : 1451
تاریخ انتشار : 08 تیر 1400

نیکزاد: اگر قانون ایثارگران به درستی اجرایی نشود در حق نظام و انقلاب جفا شده است

نیکزاد: اگر قانون ایثارگران به درستی اجرایی نشود در حق نظام و انقلاب جفا شده است

نیک نیوز: نایب رئیس مجلس در پاسخ تذکر نماینده مردم ایلام تاکید کرد: اگر قانون ایثارگران به درستی اجرایی نشود در حق نظام و انقلاب جفا شده است.

علی اکبر بسطامی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز بیان کرد: ولی نعمت جامعه ایثارگران است در برنامه ششم توسعه و قانون جامع ایثارگران برای تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران قانون دیده شده است اما متاسفانه دولت به جای اجرای قانون مفسر قانون شده و در حق فرزندان ایثارگران اجحاف می کند. باید کارگروهی تشکیل شود برای احیای حقوق فرزندان ایثارگران.

وی در ادامه گفت: مساله بعدی بهره مندی حق مناطق جنگی بازنشستگان است به استناد ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و استفساریه اخیر باید بازنشستگان که در مناطق جنگی بودند از این حق بهره مند شوند. این عزیزان برای نظام زحمات زیادی کشیدند.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: بعد نظارتی مجلس کجاست؟ چرا باید این همه از تربیون مجلس داد کشید اما صدای ما به جایی نرسد؟ مجلس باید از بعد نظارتی خود برای احیای حقوق مردم استفاده کند.

علی نیکزاد که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: تذکر شما وارد است و کمیسیون اجتماعی مجلس باید آن را پیگیری کند قانون ایثارگران باید اجرا شود اگر این قانون به درستی اجرایی نشود در حق انقلاب و نظام جفا شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0