کد خبر : 1219
تاریخ انتشار : 27 خرداد 1400

نیکزاد: خوب نیست مسئولی از قبای ایتالیایی استفاده کند

نیکزاد: خوب نیست مسئولی از قبای ایتالیایی استفاده کند

نیک نیوز: نایب رئیس مجلس گفت: دولت‌مردان، نمایندگان مجلس و سایر مدیران، نماد کشور ما هستند و این زشت است که مسئولی از قبای ایتالیایی استفاده کند. 

دکتر نیکزاد در نشستی با عنوان «هم اندیشی فعالان صنعت نمایشگاهی و گردشگری کشور» با اشاره به ظرفیت‌های عظیم کشور عنوان کرد: ظرفیت‌های منابع طبیعی و نیروی انسانی باعث شده است که ما کشور ثروتمندی داشته باشیم. ناکارآمدی بعضی از مسئولین باعث شد که معضلاتی در باورهای مردم و سوزاندن سرمایه انسانی داشته باشیم.

نیکزاد تصریح کرد: جوانان باید به جای قهر با جمهوریت کشور، از مسئولینی که به وعده‌های خود عمل نکردند، دلخور باشند. کسانی که از مردم رای می‌گیرند، باید همواره پاسخگوی آنان باشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمام شهرها و روستاهای ما ۶ میلیون هکتار بوده و ۱۳۵ میلیون هکتار محیط کشور در اختیار دولت است. در کشور ما بالغ بر ۶ هزار انبوه‌ساز است و ما در مسکن مهر، بالای ۴ میلیون واحد مسکن، با این افراد ساختیم.

به گفته نیکزاد، باید از ظرفیت و توان این افراد جهت پیشرفت کشور استفاده کنیم. مسئولین نماد کشور ما هستند و این عیب است که بعضی از آن‌ها از قبای ایتالیایی استفاده می‌کنند. ما در میدان قره باغ و سوریه کارهای بزرگی انجام دادیم ولی متاسفانه هم‌اکنون در بازسازی آن نقشی نداریم و از این ظرفیت استفاده نمی‌کنیم.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0