کد خبر : 1962
تاریخ انتشار : 10 مرداد 1400

نیکزاد مطرح کرد؛ مزاحمت دولتی‌ها برای بخش خصوصی

نیکزاد مطرح کرد؛ مزاحمت دولتی‌ها برای بخش خصوصی

نیک نیوز: نیکزاد، بیشترین مشکلات در مناطق آزاد کشور را در محور مزاحمت دولتی ها و بعضی از قوانین دست و پاگیر در جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی در این مناطق عنوان کرد.

نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در حاشیه سفر به ماکو در جمع خبرنگاران گفت: واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی باید بدون مزاحمت قوانین و مقررات و یا بخش دولتی صورت گیرد.

وی بر تقویت جایگاه مناطق آزاد در کشور تاکید کرد و افزود: واگذاری اقتصاد به بخش خصوصی بدون مزاحمت قوانین و مقررات باید انجام شود تا بخش خصوصی بتواند در زمینه فعالیت های اقتصادی با نظارت، هدایت و حمایت دولت به فعالیت خود ادامه دهد و گام های بلند و چشمگیری در این زمینه بردارد.

نیکزاد اظهار کرد: ما باید در مجلس کمک کنیم تا مناطق آزاد در ایران به عنوان سکوهای پرتاب در جهت صادرات محور بودن و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در سطح کلان مطرح باشند.

به گزارش نیک نیوز، نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی فعالیت های اقتصادی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در این منطقه با ۳۹۷ هزار هکتار وسعت، کارها و فعالیت های درخور توجهی صورت گرفته که باید پایدار باشد.

وی با اشاره به بررسی مسائل مهم شهری در سفر به ماکو اظهار کرد: موضوعاتی نظیر چهار خطه کردن راه ها، پروژه فاضلاب شهری،  بحث مدارس شهری و روستایی و نیز توسعه راه های ارتباطی در دستور کار قرار گرفت.

نیکزاد با بیان اینکه سد کرم آباد پلدشت نیز باید به زودی افتتاح و به بهره برداری برسد، تصریح کرد: در سفر به شاهین دژ و تکاب نیز مسائل و مشکلات این شهرستان ها مورد تفحص و بررسی قرار گرفت و ماحصل این سفر به زودی در جلسه ای با حضور۱۷ نفر از مسئولان دولتی و معاونان وزیر تا مسئولان دیگر بخش ها مطرح و تصمیم گیری خواهد شد.

به گزارش نیک نیوز، روز گذشته علی نیکزاد نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی از منطقه آزاد ماکو، پروژه های سد کرم آباد پلدشت، کریدور غرب، سامانه فاضلاب ماکو، بیمارستان شاهین دژ و پروژه های شهرستان های میاندوآب و تکاب بازدید کرد و مسائل و مشکلات این مناطق را از نزدیک مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0