کد خبر : 1307
تاریخ انتشار : 01 تیر 1400

هلند و بلژیک به یک‌هشتم یورو ۲۰۲۰ صعود کردند

هلند و بلژیک به یک‌هشتم یورو ۲۰۲۰ صعود کردند

نیک نیوز: رقابت‌های فوتبال یورو۲۰۲۰ روز دوشنبه با چهار مسابقه دنبال شد که طی آن تیم‌های هلند،‌ اتریش، ‌بلژیک و دانمارک مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

تیم ملی بلژیک سومین برد خود را در دیدارهای مرحله گروهی مسابقات یورو۲۰۲۰ مقابل فنلاند کسب کرد تا با ۹ امتیاز وارد مرحله حذفی شود.

شیاطین سرخ با ۲ گل از سد فنلاند گذشتند

شیاطین سرخ که در دو مسابقه قبلی به ترتیب مقابل روسیه و دانمارک به برتری رسیده بودند در سومین دیدار به سختی از سد حریف سخت کوشی چون فنلاند گذشتند تا به عنوان صدرنشین گروه B به استقبال مرحله یک هشتم نهایی بروند.

بلژیک که تا دقایق پایانی مسابقه هر چه می‌زد به در بسته می‌خورد ابتدا در دقیقه ۷۴ با گل به خودی لوکاس هرادکی، دروازه‌بان تیم فنلاند از حریف پیش افتاد و سپس در دقیقه ۸۱ توسط ستاره خود روملو لوکاکو به گل دوم دست یافت و بازی را با همین نتیجه به سود خود به پایان برد.

شاگردان روبرتو مارتینز بدین ترتیب با ۹ امتیاز بالاتر از دانمارک به عنوان صدرنشین این گروه راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

دانمارک با پیروزی مقابل روسیه صعود کرد

دانمارک یکی دیگر از میزبانان مسابقات در دیداری همزمان موفق شد با پیروزی ۴ بر یک مقابل روسیه با سه امتیاز به عنوان تیم دوم از گروه B صعود کند.

گل‌های تیم ملی دانمارک را در این دیدار میکل دامسگارد در دقیقه ۳۸، یوسف پولسن در دقیقه ۵۹، آندریاس کریستنسن در دقیقه ۷۹ و یواکیم مایهل در دقیه ۸۲ به ثمر برسانند.

تنها گل تیم ملی روسیه نیز در این دیدار در دقیقه ۷۰ توسط آرتم زیوبا از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. روسیه به عنوان تیم آخر گروه بختی برای صعود به مرحله بعد ندارد و فنلاند ۳ امتیازی نیز با قرار گرفتن در رده سوم امیدوار بود عنوان یکی از چهار تیم سوم گروه‌های مختلف صعود کند.

قطعی شدن صعود فرانسه، سوئیس، سوئد و انگلیس

با نتایجی که در روز دوشنبه رقم خورد اما مشخص شد که چهار تیم فرانسه، سوئیس، سوئد و انگلیس برغم آنکه هنوز دیدار سوم خود را انجام ندادند صعودشان به مرحله بعد قطعی شده است.

سوئیس که اکنون در رده سوم گروهش قرار دارد و یکی از بهترین سوم‌های گروه‌ها است و سه تیم فرانسه، سوئد و انگلیس در بدترین شرایط به عنوان سه تیم دیگر از بهترین سوم‌ها راهی مرحله یک هشتم خواهند شد.

صعود مقتدرانه هلندی‌ها با ۹ امتیاز

تیم ملی هلند در حالی ۳ بر صفر مقابل مقدونیه شمالی، حریف نه چندان مطرح خود به پیروزی دست یافت که پیش از این دیدار اتریش دیگر بخت صعود از گروه C با برتری مقابل اوکراین جواز حضور در مرحله یک هشتم مسابقه را کسب کرده بود.

شاگردان فرانک دی بوئر بدین ترتیب با کسب سومین برد با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین، مقتدرانه پا به مرحله حذفی گذاشتند.

هلند، بلژیک، اتریش و دانمارک راهی یک هشتم شدند

ممفیس دیپای در دقیقه ۲۴ و جورجینیو واینالدوم در دقایق ۵۱ و ۵۸ زنندگان سه گل تیم‌ ملی هلند در دیدار مقابل مقدونیه شمالی بودند.

هلندی‌ها پیش‌تر دو دو بازی قبلی خود به ترتیب ابتدا اوکراین را از پیش رو برداشته و سپس از سد اتریش گذشته بودند.

مشخص شدن نخستین دیدار مرحله یک هشتم پس از صعود اتریش

اتریش دیگر تیم گروه C دوشنبه شب در دیداری همزمان موفق شد در بخارست با نتیجه یک بر صفر اوکراین را شکست دهد و به مرحله یک هشتم این مسابقات راه یابد.

دیدار سرنوشت ساز دو تیم که برنده را با شش امتیاز مستقیم راهی مرحله بعد می‌کرد بدین ترتیب در نهایت با برتری اتریشی‌ها به پایان رسید.

تنها گل این دیدار را بوامگارتنر در دقیقه ۲۱ مسابقه از روی پاس دیوید آلابا وارد دروازه اوکراین کرد و این نتیجه تا پایان دیدار حفظ شد.

هلند، بلژیک، اتریش و دانمارک راهی یک هشتم شدند

اتریش در مرحله یک هشتم مسابقات یورو۲۰۲۰ باید به مصاف ایتالیایی برود که یکی از میزبانان و نیز از جمله بخت‌های اصلی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است.

اوکراین نیز با ۳ امیتاز چشم به دیگر دیدارهای مرحله گروهی دوخت تا شاید این اقبال را داشته باشد به عنوان یکی از چهار تیم سوم گروه‌های مختلف راهی مرحله بعد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0