کد خبر : 5118
تاریخ انتشار : 15 اسفند 1401

هواشناسی ایران دوشنبه ۱۵ اسفند

هواشناسی ایران دوشنبه ۱۵ اسفند

نیک نیوز:  با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، در مناطقی از شمال غرب، غرب و شمال خوزستان بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

سه‌شنبه گستره فعالیت سامانه در کل استان‌های واقع در نوار غربی کشور، دامنه‌های جنوبی البرز را در بر خواهد گرفت‌ و سبب بارش و کاهش دما می‌شود.

بابک محمودی گفت: براساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و پیش بینی بارش قابل ملاحظه باران و وزش شدید باد برای روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه امدادگران هلال احمر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سر می‌برند.

وی افزود: با توجه به هشدار هواشناسی احتمال بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، ارتفاعات در استان‌های قزوین و زنجان در روز چهارشنبه وجود دارد.

همچنین از روز دوشنبه لغایت سه شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و مرکزی بارش باران و وزش باد خواهیم داشت که در این راستا، امدادگران این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی در ادامه هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش خطرات، در صورت امکان، سفر نکنند و در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0