کد خبر : 5859
تاریخ انتشار : 08 اسفند 1402

هوای سرد تا پایان هفته ماندگار است

هوای سرد تا پایان هفته ماندگار است

نيك نيوز: صادق ضیائیان  با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور اظهار کرد: امروز در برخی مناطق غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش برف و باران پیش بینی می شود. و ارتفاعات زاگرس و در شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود. .

وی افزود: روز چهارشنبه با تقویت فعالیت سامانه بارشی به تدریج بارش باران، برف و وزش باد شدید کل کشور به جز کمربند غربی را فرا می گیرد و در روز پنج شنبه نیز در نیمه غربی به تدریج آسمان صاف می شود. کشور، و باران، برف و باد شدید خواهد بود. در کمربند شرقی، سواحل دریای خزر، البرز شرقی و مرکزی و برخی مناطق مرکزی کشور ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تصریح کرد: روز جمعه در بخش هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور بارندگی رخ می دهد و روز شنبه در بیشتر نقاط کشور جوی آرام حاکم می شود.

ضیائیان ادامه داد: پیش بینی می شود هوای سرد تا پایان هفته به ویژه در نواحی شمالی کشور ادامه داشته باشد و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج و مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت فعلی آسمان اصفهان در برخی ساعات ابری، برف پراکنده و مه آلود با حداکثر 4 و حداقل 2- درجه سانتی گراد و در روز چهارشنبه در برخی ساعات ابری و مه آلود و در اواسط بارش برف است. در روز با حداکثر 5 و حداقل -3 درجه. درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0