کد خبر : 3963
تاریخ انتشار : 03 خرداد 1401

واکنش قالیباف به ترور سردار خدایی

واکنش قالیباف به ترور سردار خدایی

نیک نیوز:  محدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت مدافع حرم سرهنگ پاسدار شهید حسن صیاد خدایی به دست عوامل تروریستی استکبار جهانی به محضر ملت ایران، عموم پاسداران مدافع امنیت کشور و خانواده آن شهید، بیان کرد: این ترور بار دیگر عمق عصبانیت دشمنان مردم ایران از سپاه پاسداران را نشان داد که مخلصانه امنیت را برای این مرز و بوم تامین کردند.

وی افزود: تسریع در شناسایی و مجازات عاملان و آمران این جنایات خواسته آحاد ملت ایران است و دستگاه های مرتبط در این خصوص اقدامات لازم را به انجام خواهند رساند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به حادثه فرو ریختن ساختمان متروپل در آبادان گفت: اینجانب جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه دلخراش ریزش ساختمان در شهر آبادان را به مردم شجاع و شریف آبادان و خانواده های ایشان تسلیت می گویم و برای مصدومان این حادثه شفای عاجل و کامل از خداوند متعال مسالت دارم.

قالیباف با تاکید بر اینکه دستگاه های مربوطه باید در سریع ترین زمان ضمن رسیدگی فوری به مصدومان بررسی دقیق علل وقوع این حادثه را در دستور کار قرار دهند، خاطرنشان کرد: باید با تمامی مرتبطین و مسببین این حادثه دلخراش در هر سطحی برخورد قاطع و سریع صورت گیرد. همچنین ضروری است کمیسیون عمران مجلس موضوع را با کمک نمایندگان آبادان بررسی و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0