کد خبر : 2170
تاریخ انتشار : 27 مرداد 1400

پرسپولیس سقوط کرد؛ استقلال صعود

پرسپولیس سقوط کرد؛ استقلال صعود

نیک نیوز: بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که ۲۶ مرداد از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز بدون تغییر نسبت به هفته قبل در رتبه دوم قرار دارد. سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با ۱۶۳۱ امتیاز و با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته در رتبه ۸۴ و بالاتر از تیم‌های مطرح سمپدوریای ایتالیا و فاینورد هلند قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. جایگاه استقلال در قاره آسیا نیز نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و این تیم همچنان در رتبه نهم قاره کهن جای دارد. آبی پوشان ایران با ۲ پله صعود نسبت به هفته قبل به رده ۲۰۱ جهان رسیده اند.

سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهان با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۵ قاره کهن قرار گرفتند و بدون تغییر نسبت به هفته قبل، در رتبه ۲۴۴ جهان باقی مانده اند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه ۵ تیم اول تغییری نکرده و کاوازاکی ژاپن با ۱۶۹۹ امتیاز صدرنشین است. پس از پرسپولیس، تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۳۰ امتیاز در رتبه سوم است و تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۸ امتیاز در رتبه چهارم جای دارد. اولسان هیوندای نیز با ۱۶۰۲ امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۴۳ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۶۲ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. رئال مادرید با ۱۹۴۶ امتیاز با یک پله صعود رتبه سوم را در اختیار گرفته است. اینترمیلان با ۱۹۴۴ امتیاز به رتبه چهارم سقوط کرده و چلسی با ۱۹۲۵ امتیاز همچنان در رتبه پنجم جهان ایستاده است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ
منچسترسیتی
رئال مادرید
اینترمیلان
چلسی
لیورپول
بارسلونا
پاری سن ژرمن
اتلتیکو مادرید
آژاکس

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0