کد خبر : 296
تاریخ انتشار : 12 اردیبهشت 1400

پیام تبریک نائب رئیس مجلس به مناسبت روز معلم

پیام تبریک نائب رئیس مجلس به مناسبت روز معلم

نیک نیوز: نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی با تبریک روز معلم، نوشت که روز معلم روز تجلیل و تقدیر از شرافت انسانیت و ارزش های والای اندیشمندانی فرهیخته که راه سعادت را برای آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی  با تعیلم و تعلم عبادت گونه شان هموار می‌سازند.

علی نیکزاد در این پیام نوشت: دوازدهم ارديبهشت يادآور شهید استاد مرتضی مطهری، مردی که آموزش را در کنار پرورش به نیکی فرا آموخت و به نیکی نیز به شاگردان خویش انتقال داد و البته راهی که او انتخاب کرد راهی است که امروزه معلمان ما با استقامت در برابر تمامی مشکلات برای توسعه و تعالی ایران اسلامی در آن گام برداشته اند. 

منابع انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه ای بوده و معلمان بسترساز تشکیل و تقویت انسان هایی بزرگ در مدارس و دانشگاه ها بوده که ارتقای جایگاه و شآن معلمان می تواند در تقویت آینده سازان این مرز و بوم تاثیرگذارتر باشد.

بدون شک معلمان اثرگذارترین عامل محوری در توسعه و تعالی آموزش و پرورش بوده و البته تعالی، رشد و توسعه هر جامعه مرهون داشتن یک آموزش و پرورش صحیح است و این معلمان هستند که می توانند علم و عمل را با فضایل اخلاقی و تهذیب بیارایند چراکه آنان این مسیر را از شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بخوبی آموخته اند.

یقین داریم که زندگی بشر در طول تاریخ هیچگاه از داشتن معلم بی نیاز نبوده و البته تلاش در راە آموزش فرزندان ایران برای ساختن کشوری توسعە یافتە، پرافتخار، معنویت گرا و آباد پاداشی بزرگ در پیشگاە  حی لایزال دارد.

در یکساله اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری مدارس، معلمان با تلاش سرشار، عشق فراوان و با بهره گیری از طریق فضای‌مجازی، چراغ تعلیم و تربیت را همچنان روشن نگه داشته اند که می طلبد در این ماه معنوی بهار قرآن، مراتب قدردانی خویش را از درایت، مهرورزی و کوشش آنان اعلان نمایم.

بدون شک موفقیت نسل های گذشته، حال و آینده ما مرهون اهتمام خستگی ناپذیر و پرفروغ این مجاهدان عرصه تعلیم و تزکیه است. معلم شریف ترین واژه از جنس نور است و آگاهی مقدس ترین هدیه از سوی معلم که بر جان نا آگاه انسان میتابد.

اینجانب دوازدهم اردیبهشت کە بنام روز معلم در تقویم جمهوری اسلامی ایران نقش بستە است را بە پیشگاە همە معلمان، فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش ایران تبریک عرض نمودە و از خداوند رحیم برای همگان طول عمر باعزت و توام با سلامتی مسالت می نمایم.

علی نیکزاد  
نماینده اردبیل، سرعین، نمین و نیر و نائب رئیس مجلس یازدهم شورای اسلامی 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0