کد خبر : 1366
تاریخ انتشار : 05 تیر 1400

پیروزی در انتخابات باعث غرور نشده، بلکه مسئولیت را افزایش داده است

پیروزی در انتخابات باعث غرور نشده، بلکه مسئولیت را افزایش داده است

نیک نیوز: علی نیکزاد در آئین شکرانه حضور در اردبیل با بیان اینکه دولت سیزدهم باید باور به رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی داشته باشد، گفت: این دولت باید خردورز و حکمت‌گرا باشد تا زمینه تمدن اسلامی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت آینده انقلاب را به مسیر اصلی خود باز می‌گرداند، افزود: دولت آیت‌الله رئیسی در تمامی عرصه‌ها از جمله عرصه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی دولت اسلامی خواهد بود و در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت خواهد کرد.

نیکزاد با بیان اینکه علی‌رغم مشکلات کنونی باید قدردان حضور حماسی مردم در انتخابات باشیم، ادامه داد: امروز ما مدیون تک تک مردم از پیر تا جوان حاضر در پای صندوق‌های رای هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعتماد مردم به آیت‌الله رئیسی عنایت خدا بود، خاطرنشان کرد: پیروزی در انتخابات باعث غرور نشده، بلکه مسئولیت را افزایش داده است.

نماینده اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید همه تلاش کنند تا به اعتماد مردم با خدمت پاسخ داده شود، ادامه داد: باعث افتخار است که استان اردبیل در بین استان‌های شمالغرب کشور بالاترین مشارکت را در این انتخابات داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0