کد خبر : 3602
تاریخ انتشار : 23 اسفند 1400

پیش‌بینی قیمت دلار

پیش‌بینی قیمت دلار

نیک نیوز : قیمت دلار به بالاترین سطح خود از ابتدای اسفند رسید. با این حال امروز دوشنبه بیست‌وسوم رفتار اسکناس آمریکایی می‌تواند کاملا متفاوت باشد.

دلار آزاد با افزایش قیمت ۵۰۰ تومانی به نیمه کانال ۲۶ هزار تومان رسید. رقمی که روز یکشنبه بیست‌ودوم اسفند روی تابلو صرافی‌ها نقش بست و آن را باید بالاترین قیمت دلار از ابتدای اسفند بدانیم. با این حال رفتار روز گذشته بازار تا حدود زیادی تحت تاثیر اخبار بود و با تخلیه هیجان ناشی این مدل سیگنال‌ها، احتمالا امروز دوشنبه بیست‌وچهارم اسفند خبری از اتفاقات روز گذشته نباشد. در جریان معاملات پشت‌خطی معامله‌گران عمده حاضر به خرید دلار با رقم‌های بالاتر از ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان نبودند. اگر همین اتفاق امروز در بازار آزاد تکرار شود، آنوقت اسکناس آمریکا به سمت کف کانال ۲۶ هزار تومان حرکت می‌کند.

  • قیمت دلار در بازار آزاد

دلار ظرف یک روز حدود ۵۰۰ تومان گران شد. آخرین نرخ رسمی دلار در معاملات یکشنبه بیست‌و‌دوم اسفند درحالی ۲۴ هزار و ۴۵۰ تومان به‌ثبت رسید که ارزش آن اولین روز هفته دقیقا ۲۶ هزار تومان بود. اسکناس آمریکا دیروز برای گران شدن عجله داشت و قبل ساعت ۱۱ که معمولا اولین خرید و فروش‌ها انجام می‌شود، از مرز ۲۶ هزار تومان فاصله گرفت و آرام آرام پیشروی کرد. ۲۶ هزار و ۱۰۰، ۲۰۰، و ۳۰۰ قبل از ظهر رقم‌های رد و بدل شده بین معامله‌گران ارزی بود و عصر دیروز شاهد قدم گذاشتن دلار به نیمه کانال ۲۶ هزار تومان بودیم. نهایتا دلار روز یکشنبه را با رقم ۲۶ هزار و ۴۵۰ تومان به‌پایان رساند. عددی که بالاترین نرخ آن از ابتدای اسفند محسوب می‌شود. یورو هم با رشد نزدیک به ۵۰۰ تومانی ۲۸ هزار و ۳۷۰ تومان فروخته شد و درهم امارات افزایش ۱۲۰ تومانی را تجربه کرد و هفت هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد. در بازار طلا نیز خریداران سکه امامی بابت پرداخت ۱۲ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان برای این قطعه سکه، درقیاس با شنبه ۲۳۰ هزار تومان بیشتر هزینه کردند.

  • قیمت دلار در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی یکشنبه بیست‌و‌دوم اسفند حدود ۱۷۰ تومان رشد داشت. آخرین نرخ اعلام شده برای دلار دولتی توسط صرافی ملی دیروز ۲۴ هزار و ۷۷۰ تومان بود و شنبه اسکناس آمریکا ۲۴ هزار و ۵۹۰ تومان عرضه می‌شد. ۲۴ هزار و ۷۸۰ تومان بالاترین نرخ دلار دولتی در روز گذشته محسوب می‌شود. این را هم باید اضافه کنیم که صرافی‌های زیر نظر بانک مرکزی دیروز دلار دولتی را کمتر از ۲۴ هزار و ۷۰۰ تومان نفروختند. با وجود اینکه دلار آزاد دیروز تقریبا ۵۰۰ تومان گران شد، اما افزایش قیمت این اسکناس در صرافی ملی کمتر از ۲۰۰ تومان بود و دلار دیروز تقریبا هزار و ۷۰۰ تومان بین این دو بازار فاصله قیمت داشت.

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0