کد خبر : 5103
تاریخ انتشار : 09 اسفند 1401

ژاپن تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد

ژاپن تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد

نیک نیوز: پس از آن که رهبران گروه هفت در هفته گذشته متعهد شدند  تحریمها ی بیشتری را علیه مسکو وضع کنند،  ژاپن روز سه شنبه تصمیم گرفت ۱۴۳ فرد و سازمان مرتبط با روسیه را به فهرست تحریم های خود به دلیل تهاجم این کشور به اوکراین اضافه کند.

تحریم‌ها، شامل مسدود کردن دارایی‌ها و ممنوعیت تجارت با شرکت‌های ژاپنی است و سیاستمداران، نظامیان، تجار و شرکت‌های روسیه را هدف قرار می‌دهند.

وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرد: گروه واگنر، شرکت نظامی خصوصی روسیه که توسط متحدان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تأسیس شده است، از جمله افرادی است که به لیست تحریم های ژاپن اضافه شده است.

واگنر توسط ایالات متحده به عنوان یک سازمان جنایی فراملی مهم معرفی شده است که ادعا می کند این شرکت نظامی حدود ۵۰ هزار پرسنل را در اوکراین مستقر کرده است.

از زمانی که روسیه حمله بزرگ خود را در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (۵ اسفند ۱۴۰۰) آغاز کرد، ژاپن و کشورهای غربی تحریم هایی را علیه مسکو اعمال کردند.

ژاپن تحریم‌های بیشتری علیه روسیه اعمال کرد

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن، روز جمعه، در اولین سالگرد جنگ اوکراین، ریاست اجلاس آنلاین گروه ۷ را بر عهده داشت، آمادگی خود را برای افزایش تحریم ها علیه روسیه ابراز کرده است.

در بیانیه مشترکی که پس از نشست ویدئویی منتشر شد، گروه ۷ متعهد شد که اقدامات هماهنگ اقتصادی جدیدی علیه مسکو در روزها و هفته های آینده اعمال کند تا توان روسیه برای انجام جنگ تجاوزکارانه غیرقانونی خود را کاهش پیداکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0