کد خبر : 2883
تاریخ انتشار : 22 آبان 1400

کاهش قیمت همزمان طلا و بیت کوین

کاهش  قیمت همزمان طلا و بیت کوین

نیک نیوز: طلا  در بازارهای جهانی پس از شش روز متوالی افزایش قیمت ، اندکی کاهش شد. امروز فلز زرد ۰.۱۷ درصد کاهش یافته است و در بازار آزاد اروپا با ۱۸۵۸ دلار در هر اونس پیش می رود. نقره با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۲۵.۲۶ دلار در هر اونس معامله می شود.

دامیان کوروالین، رئیس تحقیقات انرژی در گلدمن ساکس به تازگی در تلویزیون بلومبرگ مصاحبه ای داشت وچشم‌انداز مثبتی از طلا در بازارهای جهانی ترسیم کرد.

کوروالین در این باره تاکید کرد: «کریپتو و طلا لازم نیست جایگزین یک دیگر شوند»با این حال او در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: «این یک واقعیت است که تازگی شاهد جایگزین‌هایی بوده‌ایم».

او خاطرنشان کرد که  بیت کوین در شبکه خود دارای ارزش است و طلا درآن نقشی ندارد، اما می تواند در یک دوره زمانی از سایر دارایی ها بهتر عمل کند. موضوعی وجود دارد که باید در نظر داشت این است که چین برای برخی پروژه های رمزنگاری در این کشور محدودیت‌هایی اعمال کرده است. این امر سبب شده است که تقاضای طلا در این کشور افزایش بیابد.

کنت گریفین، مدیر عامل میلیاردر صندوق سرمایه گذاری آمریکایی سیتادل، بر این باور است که در شبکه ارزی، اتریوم جایگزین بیت کوین (BTC) به عنوان برترین رمزارزها خواهد شد. سیتادل بیش از ۴۰ میلیارد دلار سرمایه را مدیریت می کند که یک چهارم حجم معاملات در بازار سهام آمریکا است.

او افزود که رمزارزها مبتنی بر اتریوم «مزایای سرعت تراکنش بالاتر [و] هزینه کمتر به ازای هر تراکنش را دارا هستند».

همچنین بعد از افزایش های اخیر، بیت کوین در روز جاری روند کاهشی را پیش گرفت. به نظر می رسد با افزایش قیمت بیت کوین، سرعت خارج شدن این ارز دیجیتال از صرافی‌های بیشتر شده است.

به طور کلی، گلاس‌نود در تحلیل خود می‌نویسد، اگر سرمایه‌گذاران بیت کوین بیشتری را در صرافی‌ها نگه می‌داشتند، نشانه آن بود که فکر می‌کردند قیمت آن بیش از حد است و می‌خواهند برای فروش آماده باشند. اما به نظر نمی رسد که چنین نباشد. این روند نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران انتظار افزایش قیمت را دارند و به همین دلیل مشغول افزایش اندوخته‌های خود هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0