کد خبر : 2425
تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400

کمبود کامیون‌های یخچالی در کشور صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است

کمبود کامیون‌های یخچالی در کشور صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است

نیک نیوز : در حوزه صادرات کشور، بخش کشاورزی به شکل جدی با مشکل حمل و نقل و لجستیک مواجه هستیم تا جایی که این مشکل صادرات محصولات کشاورزی را مختل کرده است.

حمل و نقل و لجستیک در حوزه کشاورزی تکمیل کننده زنجیره بین تولید کننده و مصرف کننده نهایی است اما متاسفانه در بخش حمل و نقل و لجستیک در سرتاسر کشور ضعف بسیاری وجود دارد، از جمله  کمبود کامیون‌های یخچالی در اکثر استانهای کشور 

مشکل کمبود حمل و نقل باعث شده صادرات محصولات کشاورزی مختل شود و محصولات تولیدی هر استان در داخل استان و در نهایت در استان‌های همجوار مصرف شوند.

همچنین به دلیل مشکلات حمل و نقل و لجستیک موجود، امکان انتقال و صادرات محصولات تولیدی در بسیاری از شهرها به بازارهای مصرف استان‌های جنوبی وجود ندارد.

جهت تقویت حوزه صادرات محصولات کشاورزی نیازمند برنامه قوی از سوی دولتمردان هستیم تا مشکل حمل و نقل و لجستیک در این حوزه برطرف شود.

با توجه به اینکه بین مجلس و دولت هم اندیشی و وفاق خوبی وجود دارد انتظار می رود، پیشنهاد کمیسیون‌ اتاق بازرگانی کشور جهت برطرف کردن مشکل حمل و نقل پذیرفته شود و نسبت به حل این مشکل اقدامات لازم صورت پذیرد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0