کد خبر : 3713
تاریخ انتشار : 20 فروردین 1401

گرد و خاک تا چند روز مهمان آسمان ایران است

گرد و خاک تا چند روز مهمان آسمان ایران است

نیک نیوز:  «فریبا گودرزی» امروز (شنبه) درباره وضعیت آب و هوای کشور افزود: مردم تا روز یکشنبه کمتر بیرون از خانه باشند، زیرا خیزش گرد و خاک با شدت و ضعف تا فردا در کشور وجود دارد.

وی بیان‌داشت: منشا خیزش گرد و خاک، بادهای شدید مرکز و شرق کشور است و همزمان در غرب وجنوب غرب کشور نیز غبار آلودگی هوا با شاخص بالا وجود دارد.

گودرزی با بیان اینکه بالاترین حد شاخص آلودگی هوا ۵۰۰ است که روز گذشته در تهران تا ۴۹۲ به ثبت رسید، گفت: تهران امروز کمی شرایط بهتری را تجریه می‌کند و فردا آسمان تهران خالی از گرد و خاک است.

وی همچنین از ورود سامانه بارشی جدید از عصر امروز از شمال غرب به کشور خبر داد و گفت: امروز بارش‌های پراکنده تا حدودی روی کیفیت هوا در شمال غرب و استان‌های شمالی تاثیر خواهد داشت، اما موجب رفع گرد و خاک از آسمان نخواهد بود.

بر اساس اعلام این کارشناس سازمان هواشناسی، سامانه بارشی مناطقی از شمال غرب، غرب، بخش‌های غرب و مرکزی دریای خزر را در برمی‌گیرد و همچنین برای استان‌هایی که در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی واقع شدند بارش پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، روز یکشنبه در بعضی از ساعت‌ها در نوار شمالی کشور رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد و روزهای دوشنبه و سه شنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0