کد خبر : 2747
تاریخ انتشار : 04 آبان 1400

یا واکسن بزنید یا کریسمس لغو خواهد شد

یا واکسن بزنید یا کریسمس لغو خواهد شد

نیک نیوز:  پزشک ارشد «سرویس سلامت همگانی  انگلیس » (NHS) به مردم هشدار داد تا به منظور توانایی در جهت برگزاری مراسم کریسمس و عدم لغو آن، دوز تقویتی (دوز بوستر) واکسن کرونا را تزریق نمایند.

پروفسور «استفن پاویس» مدیر پزشکی «سوریس سلامت همگانی» انگلیس در سخنانی خطاب به مردم گفت: از این پیشنهاد برای حفظ آزادی و کریسمس استفاده کنید.

وی با اشاره به اقدامات تمهیدی سال گذشته در انگلیس به منظور مقابله با کرونا گفت که سال گذشته تمامی کشور خود را برای یک قرنطینه دیگر آماده می‌کرد. او با انتشار مطلبی در ساندی تلگراف نوشت: اگرچه کشور بار دیگر خود را در نقطه‌ای بحرانی می‌بیند، اما برنامه واکسیسناسیون سلاحی قوی به شمار می‌رود.

اظهارات این مقام بهداشتی انگلیس در حالی منتشر شده است که طبق آمار‌های رسمی که روز یکشنبه منتشر شد، ۳۹ هزار و ۹۶۲ نفر دیگر در انگلیس طی ۲۴ ساعت به کرونا مبتلا شدند که با این احتساب، شمار مبتلایان به کرونا در این کشور به ۸ میلیون و ۷۷۳ هزار و ۶۷۴ نفر رسید.

گفتنی است پیشتر وزیر بهداشت انگلیس با بیان آن که انتظار می‌رود تعداد مبتلایان روزانه کرونا در این کشور به بالای ۱۰۰ هزار نفر در هرروز برسد، اعلام کرد: «دولت انگلیس آنچه را که لازم است انجام می‌دهد تا تحت تأثیر زمستان سخت انگلیس قرار نگیریم.»

جاوید همچنین گفته بود: «در حال حاضر دولت انگلیس به طرح جایگزین برای مقابله با ویروس کرونا مانند اجباری کردن زدن ماسک فکر نمی‌کند، اما وزیران باید هوشیار باشند و خود را برای تمامی احتمالات آماده کنند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0