کد خبر : 3240
تاریخ انتشار : 13 دی 1400

یاوه گویی های سران رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات وین

یاوه گویی های سران رژیم صهیونیستی درباره مذاکرات وین

نیک نیوز : وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تنها چند روز پس از یاوه گویی های قبلی خود درباره ایران و برنامه صلح آمیز هسته ای اش، امروز نیز به لفاظی برضد مذاکرات وین پرداخت.

امروز دوشنبه و همزمان با ادامه مذاکرات وین پس از وقفه ای سه روزه به جهت تعطیلات سال نوی میلادی، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یاوه گویی درباره مذاکرات مذکور پرداخت.

لاپید در این باره مدعی شد که مذاکرات وین منتج به نتایجی خوب برای این رژیم نخواهد شد اما تل آویو سعی دارد تا حد ممکن از تبعات این مسئله بکاهد.

وی ادامه داد که نخست وزیر این رژیم، وزیر جنگ و همچنین او طی نسخه پیچی جدیدی مدعی شده اند که مخالف هیچ گونه توافقی نیستند و یک توافق خوب چیز خوبی است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه یاوه گویی هایش افزود: بحث شدیدی در مورد اینکه معامله خوب مستلزم چه چیزی است، وجود دارد. در آن بحث، ما هم سر میز هستیم. جهان، از جمله طرف های مربوطه به پیشنهادات گوش می کنند.

به گزارش نیک نیوز، لاپید ادعا کرد که مذاکرات وین تا آنجا که به ما مربوط می شود به نتیجه مطلوب نخواهد رسید اما همیشه با افراد مربوطه برای بهبود نتیجه به نفع اسرائیل کار می کنیم.

لفاظی های رژیم صهیونیستی همزمان با دوره جدید مذاکرات وین جهت برچیدن تحریم ها، شدت گرفته است چرا که علی رغم تبلیغات منفی رسانه های غربی و تلاش های مربوطه برای استفاده از تاکتیک های مختلف اعم از به پایان رسیدن وقت برای مذاکره و مقصر جلوه دادن ایران، مذاکرات در مسیر درستی در حال پیشرفت است و نتایج چشمگیری به دست آمده است.

همانطور که لاپید نیز به آن اشاره ضمنی کرد، رژیم صهیونیستی جهت چوب لای چرخ مذاکرات گذاشتن، از تروئیکای اروپایی استفاده می کند تا بتواند خواسته های نامشروع خود را از این طریق به کرسی بنشاند.

یاوه گویی های سران رژیم صهیونیستی بر ضد تهران و برنامه صلح آمیز هسته ای اش مطلب جدیدی نیست و طی حداقل دو دهه اخیر بارها ادعاهای پوچ و واهی و تهدیدات خود برضد ایران را مطرح کرده اند که در همه این موارد هدفی غیر از پیشبرد اهداف شوم و منافع این رژیم در کار نبوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0